Søge X om fb venskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det modent eller kikset at søge en X om fb venskab??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.010 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Anonym trådstarter

Steeeeeeeeeeeeeeeeeeem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Steeeeeeeeeeeeeeeeeeem 

Øhm.. Det kommer vel an på så meget? 

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Det kommer da an på....

Jeg er venner med et par ex-kærester på FB... og fred være med det...  Min kæreste har en del af hans ex'er på hans FB og jeg er ligeglad... faktisk.

Anmeld

8. oktober 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Steeeeeeeeeeeeeeeeeeem 

For mig kommer de an på hvordan forholdet endte.

Hvis det var en fælles beslutning, så synes jeg det er fint. Men ellers kunne jeg ikke drømme om at være FB ven med en X.

Jeg har i øvrigt stemt blankt

Anmeld

8. oktober 2012

Mathilde

Har stemt blankt... Ved ikke om det enten er det ene eller det andet. Det kommer an på så meget, men umiddelbart ser jeg ikke et problem med det

Anmeld

8. oktober 2012

3rollinger

Jeg vil ikke kalde det hverken modent eller kikset.

Og da slet ikke kikset da jeg er venner med flere af mine ex'er og gamle flammer paa Facebook.

Jeg er gift og de er gift og der er ikke mere i det, end det jo er en person som man engang synes var interessant, saa det er ogsaa interessant at se hvordan det gaar dem nu.

Anmeld

8. oktober 2012

TeamRocket

Ehm, kikset spørgsmål. ;-) mine ekser er jeg venner med stadig, derfor er det ret praktisk at have dem på face så vi kan snakke. Men går ikke rundt og føler mig hverken moden eller kikset over det. Vi er mere bare venner end ekser nu jo. At ansøge dem selv om man ikke er venner ser jeg ingen grund til, min eks der var mig utro godkendte jeg ikke. Jeg vil kun ha venner og familie på min facebook :-)

Anmeld

8. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Steeeeeeeeeeeeeeeeeeem 

synes hverken det er  modent eller kikset ... det kommer an på hvor meget x, x'en er og hvornår fra?  og om du er i forhold nu, for så er der jo ingen grund til at gøre det.. ja altså... håber du forstår hehe

Anmeld

8. oktober 2012

Ciss

Jeg kom først på FB, efter at jeg min forrige X gik fra hinanden, så for mig havde det ikke været naturligt, at begynde at sende venneforespørgsel til ham.

Min mand havde været på FB længe, da jeg traf ham, så et par af hans X'er var stadig på hans venneliste. Det ser jeg ikke noget problem i. De har ikke kontakt til dagligt, men har jo en del de samme venner osv. Hvis han virkelig skulle føle for at være utro, så skulle han nok klare at finde nogen at være det med, uanset om der er et par gamle flammer på FB eller ej. Der er jo en grund til, at de er X, så jeg føler mig ikke truet....

Anmeld

8. oktober 2012

modesty

Jeg er venner med alle mine eks'er på fb - også dem hvor det endte dårligt. Det er tid siden nu, vi er kommet videre. Og disse personer har engang været en stor del af mit liv, så jeg vil gerne følge med i hvordan de har det og hvad de går rundt og laver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.