Juhuuuuu.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

AJbaby

Troede aldrig jeg skulle sige det!!! Men er SÅ glad i dag for har fået min mens... Nu kan jeg endelig komme i gang med behandling med Pergotime 

Håber at det skal være lykkens gang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

tarkoflen

AJbaby skriver:

Troede aldrig jeg skulle sige det!!! Men er SÅ glad i dag for har fået min mens... Nu kan jeg endelig komme i gang med behandling med Pergotime 

Håber at det skal være lykkens gang!!!

Fedt at man kan glæde sig til mens i det her forløb

Rigtig meget held og lykke med det jeg for at jeres ønskebaby snart er på vej til jer

Anmeld

8. oktober 2012

AJbaby

tarkoflen skriver:

Fedt at man kan glæde sig til mens i det her forløb

Rigtig meget held og lykke med det jeg for at jeres ønskebaby snart er på vej til jer

Tusind tak  Er bare så dejligt at der er dette forum, så man kan dele sine glæder, sorger og frustrationer med andre som er i samme situation...

Håber virkelig at vi kan "nøjes" med denne behandling.. Det er en kæmpe lettelse endelig at være i gang...

Anmeld

10. oktober 2012

Sandradee82

Hej hej - er ny her men synes allerede godt om forummet :-)

jeg skal igang igen her sidst på måneden med Pergotime regner jeg med  -og derefter nogle dage med Puregon.

Jeg har prøvet det før og synes egentlig ikke det er slemt.. det er værst med ægløsnings sprøjten hvis man skal have den

God kamp - og del gerne dine oplevelser med forløbet

Anmeld

10. oktober 2012

AJbaby

Sandradee82 skriver:

Hej hej - er ny her men synes allerede godt om forummet :-)

jeg skal igang igen her sidst på måneden med Pergotime regner jeg med  -og derefter nogle dage med Puregon.

Jeg har prøvet det før og synes egentlig ikke det er slemt.. det er værst med ægløsnings sprøjten hvis man skal have den

God kamp - og del gerne dine oplevelser med forløbet

Halløj.. 

Ja det er dejligt at læse, at man ikke er ene om at være frustreret og rart at skrive med nogen, som forstår en og de tanker og følelser som strømmer i en

Det vil gøre - er startet på pergotime i dag, så venter spændt på scanning næste uge..

Manden har i dag afl sædprøve og skal have svar fredag, så han går også og venter i spænding og nervøsitet!

Krydser fingre for dig/jer!

Anmeld

14. oktober 2012

Nessie

Held og lykke til jer

Anmeld

14. oktober 2012

AJbaby

Nessie skriver:

Held og lykke til jer

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.