Legekøkken...
Et legekøkken er en super god jule/fødselsdagsgave, det er en af de større ting både drenge og piger har rigtig meget glæde af i mange år. Mine børn har leget med legekøkken siden de var 2 og gør det faktisk stadig selvom de er 6 og 9 år, selvom det nu mere er cafe og restaurant 
Nogle få ting jeg vil anbefale dig at være opmærksom på når du vælger et legekøkken:
1. Køb et der er solidt, du kan få mange både dyre og billige, som ikke kan holde til legen, og så er der ikke meget spas i det.
2. Jo flere funktioner jo bedre, f.eks. kan man tage pladen ud af ovnen, kan man dreje på knapper (behøver ikke lyde, men det er sjovest hvis man kan dreje på dem), håndvask, låger der kan åbnes osv. Jo mere barnet kan "gøre" jo sjovere bliver legen for dem.
3. Hvis man har plads ville jeg klart vælget et med en god "arbejdshøjde", altså et de kan stå ved og lave mad. Mange legekøkkener er så små at de alt for hurtigt vokser fra det, eller skal sidde ned for at bruge det, og det går også ud over legen synes jeg.
Jeg ved Ikeas er super populært, og så vidt jeg ved er det også både solidt, har funktioner og en god højde, så go for it...
Jeg er sikker på din datter vil blive super glad for sit nye køkken 
Mvh
Karen aka. legetøjsnørden 
Anmeld