Anbefal et legekøkken :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

Troldemommi

Lise skriver:

IKEA!!!!

Vi købte et i plastic til vores store dreng - det kunne bimle og bamle og lyse og gøre ved, men det gik hele tiden fra hinanden

Så fik lillebror et IKEA køkken, og det kan han kravle rundt i (han tager vasken ud og går ind i skabet - det holder han meget af), og det rykker ikke en cm. Det er kram!!!  

hahaha hvor sjovt

Glæder mig allerede til at opleve Johanne med sit køkken

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

mulle84

mine den store har osse det fra ikea.. det er så fedt..

Anmeld

8. oktober 2012

Legetøjsnørden

Legekøkken...

Et legekøkken er en super god jule/fødselsdagsgave, det er en af de større ting både drenge og piger har rigtig meget glæde af i mange år. Mine børn har leget med legekøkken siden de var 2 og gør det faktisk stadig selvom de er 6 og 9 år, selvom det nu mere er cafe og restaurant

Nogle få ting jeg vil anbefale dig at være opmærksom på når du vælger et legekøkken:

1. Køb et der er solidt, du kan få mange både dyre og billige, som ikke kan holde til legen, og så er der ikke meget spas i det.

2. Jo flere funktioner jo bedre, f.eks. kan man tage pladen ud af ovnen, kan man dreje på knapper (behøver ikke lyde, men det er sjovest hvis man kan dreje på dem), håndvask, låger der kan åbnes osv. Jo mere barnet kan "gøre" jo sjovere bliver legen for dem.

3. Hvis man har plads ville jeg klart vælget et med en god "arbejdshøjde", altså et de kan stå ved og lave mad. Mange legekøkkener er så små at de alt for hurtigt vokser fra det, eller skal sidde ned for at bruge det, og det går også ud over legen synes jeg.

Jeg ved Ikeas er super populært, og så vidt jeg ved er det også både solidt, har funktioner og en god højde, så go for it...  Jeg er sikker på din datter vil blive super glad for sit nye køkken

Mvh

Karen aka. legetøjsnørden

Anmeld

8. oktober 2012

DitteFisk

Hel klart IKEA 

Vi havde et lorte-plastik-køkken fra Bilka og det var da noget værre bras! De kunne knapt hænge sammen.. 

Anmeld

8. oktober 2012

Mor til Mike

Monica P skriver:

Jeg har en ide med at Johanne skal have et legekøkken i julegave af hendes mor og far, hun er vild med den de har i dagplejen selvom hun bruger køkkenet til at vælte og kravle på

me jeg ved ikke lige hvilken en vi skal vælge til hende, hvilken en har dit barn? og evt fordele og ulemper

ps Glædelig jul

Monica

Vi har et mini Tefald hvor der kan komme vand ud af vandhanen.. et virkelig hit hos guldklumpen. Det er både stort og der er mange ting med til

Anmeld

8. oktober 2012

Frk.S

Jeg stemmer i koret: IKEA. :-)

Jeg oprettede en lignende tråd da vi ville give Freja et i fødselsdagsgave og der var det også mest IKEA der blev foreslået. Så det købte vi, og hun er allerede vild med det og leger meget med det. Det er super fint og virker rigtig solidt.

Anmeld

8. oktober 2012

Frk.S

Jeg stemmer i koret: IKEA. :-)

Jeg oprettede en lignende tråd da vi ville give Freja et i fødselsdagsgave og der var det også mest IKEA der blev foreslået. Så det købte vi, og hun er allerede vild med det og leger meget med det. Det er super fint og virker rigtig solidt.

Anmeld

8. oktober 2012

Troldemommi

E. Riber skriver:

Vi har et mini Tefald hvor der kan komme vand ud af vandhanen.. et virkelig hit hos guldklumpen. Det er både stort og der er mange ting med til

Det lyder som et fint køkken, men jeg er ikke helt tryk ved at Johanne har direkte adgang til vand når det er indendørs hun elsker at spaske sig selv til

Tror jeg holder mig til et Ikea køkken men tak for dit svar

Monica

Anmeld

8. oktober 2012

Troldemommi

Legetøjsnørden skriver:

Legekøkken...

Et legekøkken er en super god jule/fødselsdagsgave, det er en af de større ting både drenge og piger har rigtig meget glæde af i mange år. Mine børn har leget med legekøkken siden de var 2 og gør det faktisk stadig selvom de er 6 og 9 år, selvom det nu mere er cafe og restaurant

Nogle få ting jeg vil anbefale dig at være opmærksom på når du vælger et legekøkken:

1. Køb et der er solidt, du kan få mange både dyre og billige, som ikke kan holde til legen, og så er der ikke meget spas i det.

2. Jo flere funktioner jo bedre, f.eks. kan man tage pladen ud af ovnen, kan man dreje på knapper (behøver ikke lyde, men det er sjovest hvis man kan dreje på dem), håndvask, låger der kan åbnes osv. Jo mere barnet kan "gøre" jo sjovere bliver legen for dem.

3. Hvis man har plads ville jeg klart vælget et med en god "arbejdshøjde", altså et de kan stå ved og lave mad. Mange legekøkkener er så små at de alt for hurtigt vokser fra det, eller skal sidde ned for at bruge det, og det går også ud over legen synes jeg.

Jeg ved Ikeas er super populært, og så vidt jeg ved er det også både solidt, har funktioner og en god højde, så go for it...  Jeg er sikker på din datter vil blive super glad for sit nye køkken

Mvh

Karen aka. legetøjsnørden

Hej Karen tak for dit svar,

vi har bestemt os for et Ikea køkken og jeg glæder mig allerede til at se Johanne lege med det

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.