Apple nørd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Musen5

Hej,

Jeg har fået ny computer og vil i den forbindelse gerne ha overfør ALLE mine sange fra den gamle iTunes til den nye

but but but how??????

Kan simplethen ikk finde ud af det. Har prøvet at lægge musikken på min iPhone og derfra til den nye, men det kan jeg heller ikk. "hvis du synkroniserer vil alle de sange fra det nye bibloitek erstatte dem du har" dvs jeg går fra 950 sange til 0

Hjæææææææææææælp pleaze

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

bubba

Min mand er Apple-nørd.!

Han er på LivingSmartTV.dk, hvis du går ind under forummet, så er det nemt lige at lave en profil og så står Kenneth og Jakob som arbejder på LivingSmartTV og andre der er på forumet klar til at besvare alle de spørgsmål du ligger inde med :-)

Anmeld

8. oktober 2012

Musen5

bubba skriver:

Min mand er Apple-nørd.!

Han er på LivingSmartTV.dk, hvis du går ind under forummet, så er det nemt lige at lave en profil og så står Kenneth og Jakob som arbejder på LivingSmartTV og andre der er på forumet klar til at besvare alle de spørgsmål du ligger inde med :-)

Det vil jeg lige prøve...

Takker

/Mette

Anmeld

8. oktober 2012

Musen5

serinasmor skriver:

kig evt her

http://support.apple.com/kb/HT4527?viewlocale=da_D K&locale=da_DK

Den har jeg prøvet at bruge.... og det virker ikk...

/Mette

Anmeld

8. oktober 2012

Musen5

bubba skriver:

Min mand er Apple-nørd.!

Argh!!!

Nu har jeg prøvet at tilmelde mig, og så vil den ikke godkende min e-mail adresse da jeg skal logge ind..

Suk det skal bare drille

/Mette

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

Musen5 skriver:

Hej,

Jeg har fået ny computer og vil i den forbindelse gerne ha overfør ALLE mine sange fra den gamle iTunes til den nye

but but but how??????

Kan simplethen ikk finde ud af det. Har prøvet at lægge musikken på min iPhone og derfra til den nye, men det kan jeg heller ikk. "hvis du synkroniserer vil alle de sange fra det nye bibloitek erstatte dem du har" dvs jeg går fra 950 sange til 0

Hjæææææææææææælp pleaze

/Mette

Alle de sange der ligger i din nuværende itunes, ligger også i en mappe på din computer, den mappe skal du kopire og lægge over på din nye computer, for derefter at kopire sangene over i din nye itunes.. :-) 

Du kan flytte dem via et usb stik.... 

Håber du forstår?

Anmeld

8. oktober 2012

Musen5

Freyasmor skriver:

Alle de sange der ligger i din nuværende itunes, ligger også i en mappe på din computer, den mappe skal du kopire og lægge over på din nye computer, for derefter at kopire sangene over i din nye itunes.. :-) 

Du kan flytte dem via et usb stik.... 

Håber du forstår?

Oki...

KAn du evt give mig et navn på det bibliotek der skal kopieres?

/Mette

Anmeld

8. oktober 2012

Karla

Musen5 skriver:

Oki...

/Mette

Det skulle hedde noget med iTunes library

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

Musen5 skriver:

Oki...

/Mette

Altså, det musik i din itunes, det ligger også på din computer i en mappe, som du selv har lagt det i, det kan jeg ikke svare på hvad er for en mappe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.