Søger barbapapa ting - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Brams

Min datter fylder 3 år her i oktober og hun vil rigtig gerne have en Barbapapa-fødselsdag

Men men men, jeg kan ikke finde engangsservice med Barbapapa, eller for den sags skyld andre ting til oppyntning - er der nogle der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

sne190810

Brams skriver:

Min datter fylder 3 år her i oktober og hun vil rigtig gerne have en Barbapapa-fødselsdag

Men men men, jeg kan ikke finde engangsservice med Barbapapa, eller for den sags skyld andre ting til oppyntning - er der nogle der kan hjælpe?

Åh, nogle gange har Netto rigtig mange fine forskellige barbapappa ting til ok priser.

Men man skal vidst have lidt falkeøjne og god til at spotte dem.

Mindes her i sommerferien de havde sådan en barbapappa kagestativ. Til at stille muffins på f.eks.

Men ellers ved jeg ikke, jeg har aldrig stødt på ting barbapappa engangsservice før. Men tænker lidt, det må da findes .....

Ellers må nettet være din ven! Og bestille det hjem!?

Anmeld

8. oktober 2012

Mette.

Brams skriver:

Prøv amazon.co.uk - hurtig og billig levering og et noget større udvalg end i Danmark

Anmeld

8. oktober 2012

Brams

sne190810 skriver:

Åh, nogle gange har Netto rigtig mange fine forskellige barbapappa ting til ok priser.

Men man skal vidst have lidt falkeøjne og god til at spotte dem.

Mindes her i sommerferien de havde sådan en barbapappa kagestativ. Til at stille muffins på f.eks.

Men ellers ved jeg ikke, jeg har aldrig stødt på ting barbapappa engangsservice før. Men tænker lidt, det må da findes .....

Ellers må nettet være din ven! Og bestille det hjem!?

Har haft kig i både Fakta og Netto uden held og der findes intet på nettet, har endda ringet til min "vanlige" leverandør til fødselsdagen på nettet, men hun kan ikke fået noget hjem, for hun kan heller ikke finde noget desværre

Anmeld

8. oktober 2012

Brams

Mette. skriver:

Prøv amazon.co.uk - hurtig og billig levering og et noget større udvalg end i Danmark

Har været på Amazon i dag, der er intet desværre

Anmeld

8. oktober 2012

Noneother

Netto har tilbud på barbapapa ting i denne uge. Godt nok ikke engangsservice, men de har børneglas, bestik osv. Derudover plejer Bilka at ha´en masse af det... 

Anmeld

8. oktober 2012

Brams

Noneother skriver:

Netto har tilbud på barbapapa ting i denne uge. Godt nok ikke engangsservice, men de har børneglas, bestik osv. Derudover plejer Bilka at ha´en masse af det... 

Fedt tak, så kan jeg måske finde noget der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.