Gave til krea-pigen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

klmf

Hej tøser

Har lige brug for nogle input. Har den sødeste kollega, som har været så overskudsagtig simpelthen at strikke (eller hækle?) den FEDESTE Helge-elg til lillebror Den er såååå fin.

Jeg vil gerne give hende en lille ting som tak, men er helt på bar bund. Vi kender ikke hinanden super godt på det helt personlige plan endnu, så jeg ved ikke rigtig hvad hun vil bryde sig om. Ved dog at chokolade og søde sager, vin osv. nok ikke er hende. Havde overvejet en buket blomster.

Tror hun er sådan en rigtig hygge-fis, der elsker at bruge en hel weekend på at lave krea-projekter med en kop te i baghånden. Hun er vist også sådan en, der tit tager ud og besøger venner.

Har I nogle gode ideer til en lille gave, der kunne passe til sådan en dejlig pige????

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Nettemor

Jeg ville jo eeeeelske at få en bog som denne http://www.klematis.dk/d/Velkommen-til-Haeklerumme t-i844.html
men kan godt se det er lidt svært hvis du ikke ved om hun allerede har den..

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med noget lækkert the? Feks en lille kurv med hjemmelavet marmelade og the eller cacopulver.. Vh stine

Anmeld

8. oktober 2012

klmf

Nettemor skriver:

Jeg ville jo eeeeelske at få en bog som denne http://www.klematis.dk/d/Velkommen-til-Haeklerumme t-i844.html
men kan godt se det er lidt svært hvis du ikke ved om hun allerede har den..

Nøj, den er fin Tror lige jeg vil fiske lidt efter om hun har den...

Anmeld

8. oktober 2012

klmf

StineW79 skriver:

Hva med noget lækkert the? Feks en lille kurv med hjemmelavet marmelade og the eller cacopulver.. Vh stine

Uh, det var faktisk en meget god ide. Der er en hyggelig tebutik i Svendborg, der har masser af lækkert Det får hun, hvis ikke jeg kan snuse noget op om hun har den bog nettemor linkede til.

Tak for hjælpen tøser

Anmeld

8. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
lotchen skriver:

Uh, det var faktisk en meget god ide. Der er en hyggelig tebutik i Svendborg, der har masser af lækkert Det får hun, hvis ikke jeg kan snuse noget op om hun har den bog nettemor linkede til.

Tak for hjælpen tøser

Det var så lidt! Vh stine

Anmeld

8. oktober 2012

Dinna88

Hvad med at finde en fin opskrift på noget hun kan hækle eller strikke til sig selv? Og så købe garn dertil bomuldsgarn er ikke dyrt, jeg giver 12 kr. pr. nøgle ved min garnpusher, og opskrifter koster som regel 25 kr. der også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.