hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Anonym trådstarter

det er sådan jeg brug for at vide om der et syghus i århus der bare hedder århus syghus og men kan ring der og få af vid på hvilken afdeliging en parson ligger?

det er sådan min kærste er blivet overfaldt og jeg vil verrkelig gren tag op til ham og være der for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

charlottekri

jeg mener umiddelbart at der er skejby i århus og så er der universitetshospitalet...

jeg ved ikke om der er en tredje, men det ville da undre mig... ring til begge og spørg, for en sikkerheds skyld

håber din kæreste har det godt efter omstændighederne

knus charlotte

Anmeld

7. oktober 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

det er sådan jeg brug for at vide om der et syghus i århus der bare hedder århus syghus og men kan ring der og få af vid på hvilken afdeliging en parson ligger?

det er sådan min kærste er blivet overfaldt og jeg vil verrkelig gren tag op til ham og være der for ham

der er det som ligger på Tage Hansensgade, men der mener jeg ikke de har skadestue/modtagelse, så jeg tror han er på det som ligger på Nørrebrogade.

Alle sygehusene i Århus er under det samme nu, prøv at ringe på Aarhus Universitetshospital - Omstilling 7845 0000

Anmeld

7. oktober 2012

Maja88

mener der er 3

Anmeld

7. oktober 2012

Anonym trådstarter

han skiv bare århus til mig der for jeg lidt forvirt han ligge ikke på skadestuen da han har været i koma  gi men kun få noget mere og vide

Anmeld

7. oktober 2012

2skønnebørn

Anonym skriver:

han skiv bare århus til mig der for jeg lidt forvirt han ligge ikke på skadestuen da han har været i koma  gi men kun få noget mere og vide

Alle sygehusene i Århus er under det samme nu, prøv at ringe på Aarhus Universitetshospital - Omstilling 7845 0000

Anmeld

7. oktober 2012

Anonym trådstarter

tak vi jeg gøre i morgen for det skal vil også havde hans efternavn og det kan jeg ikke husk lige pt

Anmeld

7. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Kunne du evt snakke med hans forældre? Mon ikke de ved hvor han befinder sig

Anmeld

7. oktober 2012

Mariajny

Anonym skriver:

tak vi jeg gøre i morgen for det skal vil også havde hans efternavn og det kan jeg ikke husk lige pt

Kender du ikke din kærestes efternavn ?

Anmeld

7. oktober 2012

2skønnebørn

Anonym skriver:

nu bliver det lidt mærkeligt, kan du ikke huske din kærestes efternavn.

så har i vel nogle venner som kan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.