hjjjææælpp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

sweet

når man har fået hormoner kan en test så godt blive positiv af dem, og hvis ja hvornår er et så ude af kroppen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

metski83

sweet skriver:

når man har fået hormoner kan en test så godt blive positiv af dem, og hvis ja hvornår er et så ude af kroppen..

Det kommer an på hvilke slags hormoner.  Jeg har kunne hørt om det i forbindelse med kunstig befrugtning, men ikke ved insimenering.  Men tør ikke at sige det. Jeg fik ikke noget at vide om det på sygehuset. 

Anmeld

7. oktober 2012

Lotte90

sweet skriver:

Den ægløsnings sprøjte jeg fik kan give positivt resultat på graviditets test i 10 dage efter den er taget

Anmeld

7. oktober 2012

sweet

metski83 skriver:

Det kommer an på hvilke slags hormoner.  Jeg har kunne hørt om det i forbindelse med kunstig befrugtning, men ikke ved insimenering.  Men tør ikke at sige det. Jeg fik ikke noget at vide om det på sygehuset. 

jeg har fået pergotime i pille form, purgon i sprøjte og min ægløsningssprøjte startede også med p

Anmeld

7. oktober 2012

sweet

Lotte90 skriver:

Den ægløsnings sprøjte jeg fik kan give positivt resultat på graviditets test i 10 dage efter den er taget

jeg har fået pergotime i pille form, purgon i sprøjte og min ægløsningssprøjte startede også med p

Anmeld

7. oktober 2012

metski83

sweet skriver:

Det er det samme jeg skal tage næste måned. Min ÆL sprøjte hedder dog Ovritrelle ( eller noget i den stil ) men kan se en anden skriver at ÆL sprøjten kan give et positivt resultat. Sådan noget syntes jeg de skal gøre opmærksom på på sygehuset. 

Noget helt andet, er det slemt at stikke sig selv ?

Anmeld

7. oktober 2012

sweet

metski83 skriver:

Det er det samme jeg skal tage næste måned. Min ÆL sprøjte hedder dog Ovritrelle ( eller noget i den stil ) men kan se en anden skriver at ÆL sprøjten kan give et positivt resultat. Sådan noget syntes jeg de skal gøre opmærksom på på sygehuset. 

Noget helt andet, er det slemt at stikke sig selv ?

nej det er det ikke... syntes det gør mere ondt at få taget en blodprøve.. det eneste det gør er at det spænder lidt når du sprøjter det ind, men hvis du massere der lidt bagefter holder det hurtig op

Anmeld

7. oktober 2012

tarkoflen

sweet skriver:

ÆL sprøjten kan teste falsk positiv mellem 7-14 dage efter du har taget den. Hvis du vil være sikker, så kan du teste i perioden indtil den er negativ, men så vidt jeg ved, så er den helt ude efter 14 dage, så hvis du tester positiv derefter, så skulle den være god nok

Jeg alt hvad jeg kan for, at du snart får en positiv test

Anmeld

7. oktober 2012

metski83

sweet skriver:

nej det er det ikke... syntes det gør mere ondt at få taget en blodprøve.. det eneste det gør er at det spænder lidt når du sprøjter det ind, men hvis du massere der lidt bagefter holder det hurtig op

Skal igang næste måned, så det er rart nok lige at vide. 

Har stadig et sidste håb om, at den er der nu i sidste forsøg på "kun" Pergotime. 

Anmeld

7. oktober 2012

sweet

tarkoflen skriver:

ÆL sprøjten kan teste falsk positiv mellem 7-14 dage efter du har taget den. Hvis du vil være sikker, så kan du teste i perioden indtil den er negativ, men så vidt jeg ved, så er den helt ude efter 14 dage, så hvis du tester positiv derefter, så skulle den være god nok

Jeg alt hvad jeg kan for, at du snart får en positiv test

syntes bare de sagde jeg skulle teste om 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.