Min lille nusling

Siden Rose startede i vuggestue, har hun været mere eller mindre kronisk syg. Det i sig selv bekymrer mig ikke, for jeg ved det er helt normalt, når man kommer ud og bliver bombarderet af 30.000 bakterier, som man ikke møder hjemme.. Men..
Et er den der kroniske forkølelse. Men hun har hostet lige siden hun startede i start august.. Altså 2 måneder siden. Det går fra slemt til ok, slemt til ok, slemt til ok... Når det er slemt, har hun grim falsk strubehoste, og det varer ikke kun de der 24 timer, men flere dage, før det så går over til "almindelig" hoste, hvor hun så bare hoster og hoster..
Hun har jævnligt haft feber siden hun startede. Typisk i hvert fald en gang om ugen, som regel i weekenden (i ved, der har man jo tid til at være syg). Nogen gange lader det som om, at feberen ikke har nogen indlysende årsag.. Fx sidste weekend havde hun pludselig lidt over 39 i feber, jeg ved ikke hvorfor, og dagen efter var det ok igen. Hun har ikke tænder på vej!
I aften har hun så cirka 39 i feber IGEN, og slem falsk strubehoste, og det bliver endnu en mandag hvor hun ikke skal i vuggestue.
Lægen siger "det er bare forskellige vira der overlapper hinanden", og lungerne lyder fine. Kan det virkelig passe hun skal blive ved med at hoste konstant, få falsk strubehoste-anfald og have jævnlig feber som kommer og går? Synes det er SÅ synd for hende.
Min mor nævnte det for mig ifm. det med hun ikke har taget så meget på de sidste 3 måneder, og jeg havde ikke tænkt over sammenhængen. Men når hun er skidt, vil hun jo ikke rigtig spise, og så er det svært at tage på. Fx i dag har hun spist 2 skefulde grød til morgen, så 2 småbitte tern rugbrød, en halv bolle og en portion grød til aften..