I tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Metta

Hej..

Jeg er nu blevet insemineret 2 gange. Det er 14 dage siden i morgen at jeg blev insemineret, og er derfor i tvivl om jeg "tør" tage en test i morgen.

Vi ønsker os sådan at blive forældre, og er bange for at jeg bliver skuffet i morgen. Vi har forsøgt selv at bliver gravide siden april 2011 - vi startede på fertilitet behandling juni 2012. De siger at alt fungere som det skal, jeg danner store fine æg og min kærestes sæd er også i orden.. Hvorfor lykkes det så ikke ??  

Hvis jeg får min mens nu her i den kommende uge er jeg grædefærdig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Camillos

lykken skal,nok tilsmile jer  for det er denne gang. jeg,har selv været igennem5 års prøve på at blive gravid og.holde på fosteret men nu er der kun 10 dage til termin  håber snart det lykkes for jer stort  til jer

Anmeld

7. oktober 2012

Metta

Tak 

Jeg håber og beder til det snart lykkes

Anmeld

8. oktober 2012

Metta

Tja jeg tog testen her til morgen... og den viste negativ

Men jeg er i tvivl om den er sikker at tage allerede nu ? Jeg får min mens ( hvis jeg ikke er gravid) i slutningen af denne uge. Er det ikke for usikkert med at regne med den test allerede i dag så ??

Anmeld

8. oktober 2012

Chili

Metta skriver:

Men jeg er i tvivl om den er sikker at tage allerede nu ? Jeg får min mens ( hvis jeg ikke er gravid) i slutningen af denne uge. Er det ikke for usikkert med at regne med den test allerede i dag så ??

Jeg ville vente et par dage også teste igen, så længe du ikke får mens, er håbet der
Held og lykke

Anmeld

8. oktober 2012

Mink

Metta skriver:

Altså jeg tog en test ca en uge før mens, den var negativ... men igår  var jeg gået 7 dage over tid og tog en ny som var positiv tog en mere om eftermiddagen og igen i morges med samme resultat ... så jeg vil sige du sagtens kan være gravid, jeg ville vente nogle dage endnu, måske indtil du endda er gået over tid.... Håber for dig at den er der  kram ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.