hvad bilder han sig ind..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

lukasmor

måske jeg lige er sur... vi sidder alle 3 i sofaen og hygge, da det banker på døren.. beder manden om at åbne og siger det nok er røde kors.. men manden når ikke engang at rejse sig.. vupti døren går op og der står en mand INDE i mit hjem og siger goddag røde kors... var total i chock og samtidg tror jeg han skal være meget glad ved manden var hjemme.. hvad fa.... bilder han sig ind.. man går sku ikke bare ind til folk om man kan se de er hjemme eller ej... han gav seriøst et bank og manden rejser sig med det samme men nej nej...

hvad er jeres holdning til dette.er det mig som er sippet??

Jeg var blevet målløs! Bare ikke iorden!
Jeg oplevede det engang med en dame som pludselig stod i min stue. Jeg var totalt i chok og fik udbrudt noget i stil med: "Øhh hvem fanden er du lige!!??" mens jeg rejste mig fra sofaen hvor jeg lå alene og så film. "Jeg kommer fra hjemmeplejen og skal besøge en dame ved navn x". Først tænkte jeg at det var noget tricktyveri da det var i den periode der var rigtig meget fokus på det. Men hun virkede næsten ligeså forvirret som mig. Jeg sendte hende ud selvom hun selv var på vej ud af døren igen. Jeg skulle bare med hende så jeg kunne LÅSE min dør! Hun sagde ikke engang et undskyld!!  Jeg hentydede pænt til det ved at sige:"jamen det skal du da slet ikke tænke på!" Heller ikke efter dén, fik jeg en undskyldning og jeg smækkede så døren. Man kan sige at i det her tilfælde skulle hun besøge en ældre dame og det kunne være at hun havde en aftale om at hun bare skulle gå ind da damen var for gammel til at åbne døren selv, men i jeres tilfælde er der bare ingen undskyldning! Hvad er det for noget!! Kan godt forstå i var i chok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Frk.S

Jeg er helt enig med de andre - du er da bestemt ikke sippet. 

Jeg var i hvert fald også blevet rasende. Det gør man da ikke. Altså jeg havde nok ikke ligefrem meldt ham til politiet, som det bliver foreslået.
Men jeg var blevet rigtig gal - og havde givet ham en opsang (og ingen penge - som jeg ellers ville have gjort).  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.