Løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

annec

Hvornår begynder de t kunne bruge en løbecykel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Sara.

annec skriver:

Nor fik en løbecykel sidste jul... der var han 1 år og 8 md. til at starte gik han enten vedsiden af den eller kørte på den uden at sidde på den, indenfor... Da han blev 2 i april og vejret blev bedre kom den uden for og kørte "rigtig" på den... Nu er han 2 år og 6 mdr og suser afsted!!! og uden fødder på jorden...

Anmeld

7. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Sara. skriver:

Nor fik en løbecykel sidste jul... der var han 1 år og 8 md. til at starte gik han enten vedsiden af den eller kørte på den uden at sidde på den, indenfor... Da han blev 2 i april og vejret blev bedre kom den uden for og kørte "rigtig" på den... Nu er han 2 år og 6 mdr og suser afsted!!! og uden fødder på jorden...

Også noget i den retning her.

Hun fik den og kørte af sted på den, da hun var 1 år og 10 mdr..

Så i 2 års-gave er vel meget passende. 

Anmeld

7. oktober 2012

annec

Frk. Himmelblå skriver:

Også noget i den retning her.

Hun fik den og kørte af sted på den, da hun var 1 år og 10 mdr..

Så i 2 års-gave er vel meget passende. 

Så det vil være for tidligt til jul? Der er han 1 år og 4 måneder

Anmeld

7. oktober 2012

FruStolpe

annec skriver:

Vi gave Bella en i 1 års gave sidste år. Men hun var ca 1½ da hun begyndte at køre rigtigt på den. Hun er blevet 2 idag, og har fået en nummeret større og med håndbremse.

Så jeg synes ikke det er for tidligt. Det værste der kan ske er at den kommer til at stå et par mdr, men de lære det lynhurtigt når de har muligheden.

Vi var super glade for den her model

http://www.babysam.dk/lobecykelminibikehvid65-5060222740738

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Vores dreng begyndte at bruge sin løbecykel da han var 1 år & 8 mdr.

Anmeld

7. oktober 2012

Mussen2

jeg vil sige tidligst fra 1½ år og så skal man købe en med lav indstigning. Vores datter var 1 år og 9 mdr. tror jeg det var.

Anmeld

7. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det kommer an på hvilken model du køber,..

Men her fik min datter, den fra bilka/føtex, i 2 års fødselsdagsgave, og den er brugt lige siden den blev pakket ud af kassen, samme eftermiddag.. Den blev samlet uden den plastik-fjeder ting der var med, så sadlen var helt nede...

Anmeld

8. oktober 2012

Frk. Himmelblå

annec skriver:

Så det vil være for tidligt til jul? Der er han 1 år og 4 måneder

Det vil jeg gætte på, synd hvis han ikke kan få succes med den inden for en overskuelig tid...Er han langt fremme motorisk? 

Anmeld

8. oktober 2012

annec

Frk. Himmelblå skriver:

Det vil jeg gætte på, synd hvis han ikke kan få succes med den inden for en overskuelig tid...Er han langt fremme motorisk? 

Ja en del vil jeg sige.. Han begyndte at gå som 10 måneder, så han kan en del nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.