Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hurtig spørgsmål?
synes i det er ok at købe et trommesæt som er blå. til en girl... ??
da jeg desværre ikke kan finde i andre farver og det er lige præcis det sæt det skal være. vil gerne hører mening om det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja det ville jeg godt kunne finde på selv om vores tromme sæt nu er blå men der var ikke andre farver kunne sagtens finde på at købe gul fordi han elsker gul
oki b&j
jeg troede ikke det kunne fåes i andre farver .. måske fordi jeg aldrig rigtig har lagt mærke til det eller måske fordi de netop ikke har i andre farver.
malene olsen
det var så til din pige du købte til eller?
Ja selvfølgelig min søn har et rødt keyboard.
Ja da... DET kunne jeg ikke se noget galt i
Anonym skriver: hurtig spørgsmål? synes i det er ok at købe et trommesæt som er blå. til en girl... ?? da jeg desværre ikke kan finde i andre farver og det er lige præcis det sæt det skal være. vil gerne hører mening om det..
JA - så kan nr. 2 (vist det bliver en dreng) også arve det
Ja hvorfor ikke? Hvorfor må piger ikke få blå ting?
ej hvor er jeg enlig glad for i synes det ikke er noget galt i at købe det i den farve..
og kan der evt ikke sættes wallstrick eller klister mærker på
det hvor der er blå...? håb i ved hvad jeg mener.
og tak for jeres mining om det
Anonym skriver: oki b&j jeg troede ikke det kunne fåes i andre farver .. måske fordi jeg aldrig rigtig har lagt mærke til det eller måske fordi de netop ikke har i andre farver. malene olsen det var så til din pige du købte til eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128