Når Bassen dækker bord!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

MorDk

Jeg sys simpelthen liiige jeg ville dele dette med jer...

Bassen har igennem lang tid været med ved borddækning osv. Og han elsker det... og mor her sys jo også han er super dygtig ♥

Han er lige fyldt 2 år...... men han har helt styr på hvor tingene skal være *S* Og han ved hvor mor og far skal sidde osv. Han er så skøn!

Er jeres unger med til borddækning mm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Maja_4000

Hvor dejligt

Caroline elsker også at hjælpe til med de huslige ting .. Og det er jo med at nyde det så længe det varer Hehe

Anmeld

7. oktober 2012

Silas&Mille

Ja, Silas på 21 måneder bliver stiktosset hvis han ikke får lov til at hjælpe til

Han ved også præcis hvor tingene skal stå. Og det er bare SÅ sødt, for han kan næsten ikke nå op på bordet 

Vi sørger også altid for at der kommer et tyrkis plastkrus (har dem fra Ikea med 6 forskellige farver) med ind, for det er hans farve henne i Dagplejen og det ved han udemærket godt

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Silas&Mille skriver:

Ja, Silas på 21 måneder bliver stiktosset hvis han ikke får lov til at hjælpe til

Han ved også præcis hvor tingene skal stå. Og det er bare SÅ sødt, for han kan næsten ikke nå op på bordet 

Vi sørger også altid for at der kommer et tyrkis plastkrus (har dem fra Ikea med 6 forskellige farver) med ind, for det er hans farve henne i Dagplejen og det ved han udemærket godt

Hvor søøødt altså!

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Hvor dejligt

Caroline elsker også at hjælpe til med de huslige ting .. Og det er jo med at nyde det så længe det varer Hehe

Ja pludselig gider de ikke hjælpe til mere...

Hmm... må prøve at holde den go'e stil hihi

Anmeld

7. oktober 2012

MyLove E

Elias går ind i sit skab med tallerkener med det samme nogen siger spise:-) Men han gider ikke rigtig stille den op på bordet mere.

Men han hjælper også gerne med at lave mad:-) Og orden vasketøj:-) Han er meget huslig :-)

Anmeld

7. oktober 2012

Dot D

Begge vores har hjulpet, fra de var omkring to år.

Nu har jeg jo en dårlig skulder, og en mandag morgen for 6 - 7 uger siden va rd en helt gal, så lidt i sjov siger jeg til Sophie (7år) at hun da kan lave aftensmad Det ville hun bare rigtigt gerne. Det smagte rigtigt godt, og hun gjorde det så godt, så da vi spiser, siger jeg til hende, at det var rigtigt godt, og spørger om hun så ikke vil have en fast maddag.... Det ville hun Så hun har nu siden den dag lavet aftensmad hver mandag, lækkert lækkert med hjælp i køkkenet. Jeg står ved siden af og fortæller hende, hvad hun skal, og det går såååå godt....

Hun er så stolt bagefter. Her forrige mandag endte hun med at lave dessert også. Hun læste selv opskriften og gik frem stille og roligt. Så flot

Anmeld

7. oktober 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Nu har jeg jo en dårlig skulder, og en mandag morgen for 6 - 7 uger siden va rd en helt gal, så lidt i sjov siger jeg til Sophie (7år) at hun da kan lave aftensmad Det ville hun bare rigtigt gerne. Det smagte rigtigt godt, og hun gjorde det så godt, så da vi spiser, siger jeg til hende, at det var rigtigt godt, og spørger om hun så ikke vil have en fast maddag.... Det ville hun Så hun har nu siden den dag lavet aftensmad hver mandag, lækkert lækkert med hjælp i køkkenet. Jeg står ved siden af og fortæller hende, hvad hun skal, og det går såååå godt....

Hun er så stolt bagefter. Her forrige mandag endte hun med at lave dessert også. Hun læste selv opskriften og gik frem stille og roligt. Så flot

Nej hvor flot  

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Dot D skriver:

Sejt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.