Åhh så er der "frikvarter" til mor her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

MorDk

Jeg sidder her i sofaen og slapper lidt af... og selvfølgelig skal jeg liiiiige ind og lurer her på Baby.dk

Begge unger sover. Storebror faldt i søvn på under 5 min. i mors og fars seng... og Lillesøster sover i CityBag'en ude på altanen. Det er hendes første lur på altanen... og det lader til det er et HIT ♥

Dejligt med lidt ro i ørene... og i armene...

I eftermiddag kommer min mor og hygger lidt. Det bliver dejligt at se hende ♥ Savner hende...

Kæresten er ude og fiske med en god ven... heldigvis støvsuget han lige inden han gik så her ser nogenlunde ud...

Jeg burde vaske op... og jeg burde egentlig selv tage en lur... MEN trænger virkelig til bare at sidde for mig selv... i min egen verden...

Kender I det? Giver I jer selv lov til det? Eller springer i straks op af sofaen og ordner alle de praktiske ting???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

B&J

jeg er så dårligt til det bare at springe op også komme igang men uh det giver bagslag engang i mellem.... jeg skal til at lære lige som du gør bare sætte sig ned og endelig ikke tænke på noget bare slappe af....

Anmeld

7. oktober 2012

FruStolpe

Det du beskriver er hvad jeg kalder "mors kvalitetstid, med sig selv"  -og det er virkligt vigtigt

Jeg er super til det, så lige så snart Bella er lagt, så sidder jeg foran tvet,computeren eller nupper mig en morfar.

De praktiske ting, de må bare vente

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Det var en kort fornøjelse ... lillesøster vågnede lige og ville have MAD.... og det sku helst ha været igår!!! Suk!  Meeen dejlig er hun nu...

Anmeld

7. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Jeg er så desværre en af dem som er sindsyg dårlig til at priotere min egen mor tid ..

Og derfor altid skal lave 117 ting før der er tid til bare mig. Og det resultere altså ofte i der aldrig når at blive noget tid inden den lille står op ..

Men jeg har sat dig for at når jeg føder forhåbentlig om 3 uger at så skal jeg sove når den bette gør det hvis jeg har brug for det . For det fik jeg aldrig gjort første gang og det gav store bagslag i sidste ende desværre ..

Men hvor er det dejligt at du priotere din alene tid så meget , gid jeg kunne finde ud af det ..

Anmeld

7. oktober 2012

Finemoar<3

Når musen sover laver jeg alt det praktiske - ville dø af flovhed hvis der kom uventede gæster

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Når musen sover laver jeg alt det praktiske - ville dø af flovhed hvis der kom uventede gæster

Sådan havde jeg det også engang... også inden jeg fik børn. MEN altså jeg gider ikke gå og gøre rent og rydde op hele tiden.... så kunne jeg ikke bestille andet...

Min søn roder og sviner... men har mere behov for at hygge med ham eller selv slappe lidt af når muligheden er der... oprydningen kan man altid tage... og tror slet ikke folk ser det som vi selv kalder rod...

Anmeld

7. oktober 2012

MorDk

Hun ligger og sover godt nu...

Anmeld

7. oktober 2012

Troldemommi

Jeg har også alene tid nu, johanne sover eftermiddagssøvn og jeppe er ude og købe ind (håber han køber ldt usundt med hjem)

Hyg dig

Monica

Anmeld

7. oktober 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Jeg sidder her i sofaen og slapper lidt af... og selvfølgelig skal jeg liiiiige ind og lurer her på Baby.dk

Begge unger sover. Storebror faldt i søvn på under 5 min. i mors og fars seng... og Lillesøster sover i CityBag'en ude på altanen. Det er hendes første lur på altanen... og det lader til det er et HIT ♥

Dejligt med lidt ro i ørene... og i armene...

I eftermiddag kommer min mor og hygger lidt. Det bliver dejligt at se hende ♥ Savner hende...

Kæresten er ude og fiske med en god ven... heldigvis støvsuget han lige inden han gik så her ser nogenlunde ud...

Jeg burde vaske op... og jeg burde egentlig selv tage en lur... MEN trænger virkelig til bare at sidde for mig selv... i min egen verden...

Kender I det? Giver I jer selv lov til det? Eller springer i straks op af sofaen og ordner alle de praktiske ting???

jeg kan ikke slappe af hvis her ikke ser ordentlig ud..

Så jeg springer op af sofaen og får det lavet, eller rettere, sofaen får ikke lov at fange mig før jeg er færdig.. Hader rod, og jeg hader hvis det er beskidt..

Men ville ønske jeg kunne slappe af og lade rod være rod, men det er jeg ikke god til desværre.. Tror jeg har lidt frygt i mig for at det skal komme til at ligne mine forældres hjem fordi jeg så bliver for glad for sofaen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.