Min mor dør snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har flere gange skrevet om min mor som i en alt for ung har fået konstateret kræft, og man har desværre ikke kunne helbrede hende. Min søn på 6 år har altid været meget tæt knyttet til hende, så det har ramt ham utrolig hårdt. Heldigvis har han en fantastisk klasselærer, som har fået ham med i en sorggruppe.

nu er tiden kommet dertil at det formentlig blot er timer eller få dage hun har tilbage. Min lille søn takler det utrolig flot. Vi har ingen kontakt til hende, hun har åbne øjne, men ser os ikke. Hun reagerer en lille smule når vi taler til hende. Min søn sad i går aftes og holdt hende i hånden, og fortalt hende om de tegninger shan havde tegnet til hende. Det var så rørende, og så smukt. Da vi kom hjem brød han grædende sammen. vi er meget åbne om hvad der sker, og hvad det skal ske, og min søn siger selv at han vil være sammen med bedstemor alt det han kan, også selvom hun er svær at få kontakt med. han siger selv at han vil være der når hun dør, og at han vil se hende når hun er død. Han får lov til alt det han vil. 

Det bliver nogle hårde dage, men vi skal jo klare det.

tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Miia90

Puha, sidder med tårer i mine øjne. Jeg mistede selv i mor for 2år og 11 mdr siden( KRÆFT). det var hårdt. 

Håber du har din søn for lidt mere tid med din mor og hans bedste og i for sagt ordenlig farvel og en smuk rejse  

Tanker til jer

Mia

Anmeld

7. oktober 2012

Mettefpigen

Sidder lige og tuder... ved slet ikk hvad jeg skal sige.... Utroligt flot klaret af jer, og specielt din søn..... <3 husk at snak ud og græd ud når i har brug for det.... Håber i klarer jer......

Anmeld

7. oktober 2012

Ciss

Noget så hjerteskærende og tragisk!

Anmeld

7. oktober 2012

Kofoed.

Håber i klare den. Min mor døde også alt for tidligt af den korte sygdom, 35 år gammel husk at sige ordentligt farvel også din dreng (som er på samme alder som jeg var, da min mor døde), fortæl ham om hende, så ofte du kan og græd med ham, når han bliver ked af det pga savnet (siger det fordi det var det jeg ikke fik, ikke fordi jeg ikke tror du vil). Det var din mor, spil ikke "sej", lad følelserne komme og lad knægten blive passet ved farmor, hvis du har brug for et frirum, det vil aldrig gøre dig til en dårlig mor.

Anmeld

7. oktober 2012

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Håber i klare den. Min mor døde også alt for tidligt af den korte sygdom, 35 år gammel husk at sige ordentligt farvel også din dreng (som er på samme alder som jeg var, da min mor døde), fortæl ham om hende, så ofte du kan og græd med ham, når han bliver ked af det pga savnet (siger det fordi det var det jeg ikke fik, ikke fordi jeg ikke tror du vil). Det var din mor, spil ikke "sej", lad følelserne komme og lad knægten blive passet ved farmor, hvis du har brug for et frirum, det vil aldrig gøre dig til en dårlig mor.

Korte = lorte

Anmeld

7. oktober 2012

Zafir

Håber I kommer godt igennem det.

Anmeld

7. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Jeg har flere gange skrevet om min mor som i en alt for ung har fået konstateret kræft, og man har desværre ikke kunne helbrede hende. Min søn på 6 år har altid været meget tæt knyttet til hende, så det har ramt ham utrolig hårdt. Heldigvis har han en fantastisk klasselærer, som har fået ham med i en sorggruppe.

nu er tiden kommet dertil at det formentlig blot er timer eller få dage hun har tilbage. Min lille søn takler det utrolig flot. Vi har ingen kontakt til hende, hun har åbne øjne, men ser os ikke. Hun reagerer en lille smule når vi taler til hende. Min søn sad i går aftes og holdt hende i hånden, og fortalt hende om de tegninger shan havde tegnet til hende. Det var så rørende, og så smukt. Da vi kom hjem brød han grædende sammen. vi er meget åbne om hvad der sker, og hvad det skal ske, og min søn siger selv at han vil være sammen med bedstemor alt det han kan, også selvom hun er svær at få kontakt med. han siger selv at han vil være der når hun dør, og at han vil se hende når hun er død. Han får lov til alt det han vil. 

Det bliver nogle hårde dage, men vi skal jo klare det.

tak fordi du læste med.

Jeg kunne ikke bare gå min vej uden at sige noget til jer. Hvor er det uretfærdig din lille søn skal gå igennem sådan noget, det må fylde dig med stolthed at han er så bevidst.

Jeg har ikke noget der kan trøste, ville bare fortælle dig at jeg føler med jer, jeg tænder et lys i vinduet for hende og håber på I får sagt smukt farvel.

Anmeld

7. oktober 2012

B&J

puhh øjne løber ned her.... hvor er han en sej lille mand han kan bare mærke hvad der er bedst for ham og hvad han føler hvor er det bare vidunderligt....

og sikke en fantastisk kærlighed mellem med selv om hun ikke rigtigt kan noget

jeg sender jer en kæmpe krammer og masser af tanker i denne hårde tid

Anmeld

7. oktober 2012

mortilflere

Miia90 skriver:

Puha, sidder med tårer i mine øjne. Jeg mistede selv i mor for 2år og 11 mdr siden( KRÆFT). det var hårdt. 

Håber du har din søn for lidt mere tid med din mor og hans bedste og i for sagt ordenlig farvel og en smuk rejse  

Tanker til jer

Mia

Kære dig.

har været der med min far , det er så hårdt .

Godt din søn har dig og læren , det er godt i har ham med i dette det vil hjælpe ham senere .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.