Møde på jobcentret og skal alligevel flyt 1 november HJÆlP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Handler om kontanthjælp.
Har et møde her med en fra jobcentret om aktivering forløb mandag den 8/10-12 men skal flyt til en anden kommune her 1 november noge. Der ved om samtalen så kan være ligemeget ? Andre der har prøvet det? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

Handler om kontanthjælp.
Har et møde her med en fra jobcentret om aktivering forløb mandag den 8/10-12 men skal flyt til en anden kommune her 1 november noge. Der ved om samtalen så kan være ligemeget ? Andre der har prøvet det? :-)

Jeg ville tage derind, og så sige at du flytter den 1. Og så vil de finde det bedste løsning.
Det er meget rart at have alt på det rene.

Anmeld

7. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Handler om kontanthjælp.

Du kan også ringe derind, og snakke med vedkommende pr. telefon.
Det gjorde min kæreste, da vi også sku flytte en halv måned efter, også til en anden kommune, så var det lidt omsonst

Så det ville jeg prøve, hvis jeg var dig

Anmeld

7. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Handler om kontanthjælp.

Du skal skam møde op alligevel og starte din aktivering.

men selvfølgelig skal du melde ud, at du flytter pr d. 1/11 og dagen før stopper du så i aktiveringen.

Men snak med din sagsbehandler...i nogle kommuner er de mere smidige end i andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.