Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FruStolpe skriver: Han er skisme ikke lige min type Men ELSKER serien
Han er skisme ikke lige min type
Men ELSKER serien
Så der mere til mig
Åhh JOW, synes han er MONSTER fræk!!
Uhhha - manden synes osse jeg er MEGA plat, og synes han er en DRENGERØV at se på!! MEN efter min mening, en FINER drengerøv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Kan desværre ikke se kanalen
Kan desværre ikke se kanalen
Øv øv!! Og kommer man først til at købe sæson 1, SÅ er det svært at stoppe igen!!!!
JulieWH skriver: Oh yeah! Han skulle godt nok ikke gå forbi min seng ret mange gange
Oh yeah! Han skulle godt nok ikke gå forbi min seng ret mange gange
HELLERE ikke her!!!
Lækre Jax TELLER Han er bare en rigtig bad boy!! Alt ved ham er bare fint!! Uhhaa
modesty skriver: Den er superfed. Han er dog ikke lige min type.
Den er superfed. Han er dog ikke lige min type.
Tænkte lige da jeg startede med serien "Motorcykler og banditter" hvor sjovt kan det lige være..
Men elsker at der osse er masser af humor i den! Er lidt vild med Tig, han er for FED! Mange sjove mimikker og kommentar
AnnL skriver: Kæresten og jeg ser den God serie
Kæresten og jeg ser den God serie
Og en GOD serie, som de fleste mænd osse gider at se!! Det er ikke kun ren TØSE serie..
Nej vil også lidt kalde den en mandeserie
Jeg synes han ser forfærdelig ud når han skal se "voksen" ud med skæg og langt hår Men som badass drengerøv, der skal slås (Hooligans) er han fandme tiptop
Dinna88 skriver: Jeg synes han ser forfærdelig ud når han skal se "voksen" ud med skæg og langt hår Men som badass drengerøv, der skal slås (Hooligans) er han fandme tiptop
Har det fuldstændig modsat dig - er VILD med ham i SOA!
Han er SÅ FRÆK!! Uhha altså
Fru.Mäes <3 skriver: ... Jeg er total forelsket i JAX TELLER aka. Charlie Hunnam!! Er der nogen af jer som ser eller har set "Sons OF Anarchy"?! Åhh GUD, det er den mest fantastiske serie jeg EVER har set!! Krams Rikke
... Jeg er total forelsket i JAX TELLER aka. Charlie Hunnam!!
Er der nogen af jer som ser eller har set "Sons OF Anarchy"?!
Åhh GUD, det er den mest fantastiske serie jeg EVER har set!!
Krams Rikke
Fed serie, og ja han er okay lækker
Jeg elsker kærlighedshistorien mellem ham og hende kæresten (kan ikke huske hvad hun hedder) og hans søn . Hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128