Hjælp - hus og skole på amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

AnnaLouisa

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med hvilke skoler der er gode på amager? Har I børn/venner med børn der går i skole på Amager, I så fald hvilken, og er den god? Vi kigger på områder helt ud til Kastrup (dvs. Tårnby kommune), men kender slet ikke til skolerne derude. Vi fandt en del huse som var ok og til en god pris, men fik at vide at distriktskolen: Dyveke-skolen, ikke var særlig god!?

Håber der er nogle herinde der har lidt viden herom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Kamulla

Hold jer langt væk fra Skottegårdsskolen ihvertfald... den gik jeg på som barn.. lort... lort lort lort...

kom over på Korsvejensskole  som var god... Kastrupgårdsskolen er også god.. de andre... er crap

Anmeld

6. oktober 2012

modesty

Skolen ved Sundet skulle være rigtig god.

Og så er der privatskolen Amager Lilleskole, som jeg også har hørt meget godt om.

Anmeld

7. oktober 2012

AnnaLouisa

Tusind tak for jeres svar! Det er virkelig fedt at kunne sortere lidt til og fra! Amager lilleskole har lukket for opskrivninger til og med skolestart 2017, så den er vist super populær. 

Både Skolen ved Sundet og Gerbrandskolen er med i EAT-projektet = lækre måltider på skolen. Kender I noget til om der er noget lignende på Kastrupgårdskolen el Korsvejens skole? Jeg synes personligt at det er super fedt at slippe for at lave kedelige madpakker (som jeg ikke var videre imponeret over at få med da jeg var barn). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.