Hjælp. Skal-skal ikke købe cityvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2012

FrkRaarup

Da jeg nok kommer til at skulle med bussen engang i mellem med lillepigen, er det vigtigt for mig at finde noget der ikke er kæmpe stort og klodset.

( Har en 'rigtig' barnevogn som hun hovedsaglig skal bruge. )

Så, hvad mener I om: Cityvogn med svingbare forhjul (mærke: Hoco, Austria)

Kan de anbefales ? Hvorfor / hvorfor ikke ?

Håber virkelig I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Da jeg nok kommer til at skulle med bussen engang i mellem med lillepigen, er det vigtigt for mig at finde noget der ikke er kæmpe stort og klodset.

Ingen der kan hjælpe ? ;D

Anmeld

6. oktober 2012

Sørens

FrkRaarup skriver:

Ingen der kan hjælpe ? ;D

Jeg kender ikke den vogn du nævner, men vi har købt en stokke explorer og er VILDT glad for den. Vi bor på nørrebro og den er guld værd i bussen! Har fået SÅ mange kommentarer "nej hvor er den praktisk" "smart du sådan kan vende på en 5 øre" osv osv...du kan finde dem brugt på den blå avis helt ned til 2500kr. Vi købte en med ALT tilbehør for et par måneder siden til 3000,- (den ville have kostet over 10.000 fra ny)

Anmeld

6. oktober 2012

FrkRaarup

Sørens skriver:

Jeg kender ikke den vogn du nævner, men vi har købt en stokke explorer og er VILDT glad for den. Vi bor på nørrebro og den er guld værd i bussen! Har fået SÅ mange kommentarer "nej hvor er den praktisk" "smart du sådan kan vende på en 5 øre" osv osv...du kan finde dem brugt på den blå avis helt ned til 2500kr. Vi købte en med ALT tilbehør for et par måneder siden til 3000,- (den ville have kostet over 10.000 fra ny)

Det er bare mange penge

Behøber egentlig ikke en kombivogn, bare en lille barnevogn, så jeg kan komme ind og ud af bussen. Vi bor lidt udenfor byen, Så den skal LØFTES ind og ud.

Da jeg har dårlig ryg, søger jeg et alternativ.

Anmeld

6. oktober 2012

Sørens

FrkRaarup skriver:

Det er bare mange penge

Behøber egentlig ikke en kombivogn, bare en lille barnevogn, så jeg kan komme ind og ud af bussen. Vi bor lidt udenfor byen, Så den skal LØFTES ind og ud.

nej kan godt se da jeg googlede den du nævner at den fåes en hel del billigere! Men den ser da cool ud! Den tror jeg da ville være fin til formålet.

Anmeld

6. oktober 2012

FrkRaarup

Sørens skriver:

nej kan godt se da jeg googlede den du nævner at den fåes en hel del billigere! Men den ser da cool ud! Den tror jeg da ville være fin til formålet.

Ja. Har en barnevogn i forvejen.

Skal kun bruge den anden når jeg skal med bussen og sådan. Så vil ikke ofre alt for mange penge

Anmeld

6. oktober 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

HJÆLP mig, tøser !?

I må helt sikkert sidde med nogle guldkorn. Om ikke andet så andre vogne der kan bruges til formålet. (Det må gerne være brugte vogne)

Anmeld

18. oktober 2012

Maja_4000

Jeg kender ikke den du nævner, men vi har en Emmaljunga Nitro City og den er vi rigtig glade for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2012

An&Jo

FrkRaarup skriver:

Det er bare mange penge

nu du siger du har dårlig ryg så kan jeg kun tale endnu bedre om stokkes xplory end Sørens gjorde..

Det at du har barnet oppe i højden gør at du ikke skal bukke dig ned for at komme i kontakt med barnet, den vejer nærmest intet når den skal løftes ind og ud af bussen, og styret er ergonomisk korrekt..

Jeg har selv dårlig ryg, og den bedste vogn jeg nogensinde har haft mellem hænderne når det kommer til klapvogn er stokkes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.