sove på maven...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.228 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

SHERO

Lige et hurtig spørgsmål da jeg lige blev i tvivl...
Er det okay at sove på maven når man er gravid? ved selvfølgelig godt det ikke er muligt særlig lang tid..
Jeg ligger bare altid og vender og drejer når jeg sover, og sover altså så tungt jeg ikke vågner med mindre jeg får meget ondt eller der falder en bombe ved siden af sengen...

Men kan det skade barnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Stumpen

Jeg kan så ikke længere sove på maven og har ikke gjort det længe, men SAVNER det.. Jeg ligger dog nogengange halvt på maven og spurgte faktisk jdm om der kunne ske noget ved det og det kan der ikke.. Hun sagde at hvis baby følte sig trængt eller lign, så skulle den nok give slag fra sig..

Anmeld

25. maj 2009

Sildensigne

Jeg sov også altid på maven før hen (elsker at sove på maven) Men nu er det fysisk umuligt.
Men jeg spurgte også min læge om det var oki, og fik også at vide at så længe man kan er det helt iorden. Som Stumpen siger, du mærker nok hvis den lille derinde er utilfreds

Anmeld

26. maj 2009

Cris

Bare rolig, du kan sagtens mærke, når det er helt forkert. Og den lille kan sagtens også sende en signal, når der presser på ham for meget. Så rollig, det hele udvikler sig stille og rollig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.