Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver:De ringede tidligt fra morgenen af fra klinikken, med beskeden om at 3 af vores 5 æg er blevet befrugtet siden igår Imorgen ringer de og fortæller om de har delt sig som de skal .. Uhh jeg håber ligesom igår at, bare et æg bliver godt nok til at blive lagt op mandag Nøj hvor jeg ønsker og håber, på vores fremtidige barn ligger i det varmeskab inde på klinikken lige nu
Viventerdig skriver: De ringede tidligt fra morgenen af fra klinikken, med beskeden om at 3 af vores 5 æg er blevet befrugtet siden igår Imorgen ringer de og fortæller om de har delt sig som de skal .. Uhh jeg håber ligesom igår at, bare et æg bliver godt nok til at blive lagt op mandag Nøj hvor jeg ønsker og håber, på vores fremtidige barn ligger i det varmeskab inde på klinikken lige nu
De ringede tidligt fra morgenen af fra klinikken, med beskeden om at 3 af vores 5 æg er blevet befrugtet siden igår Imorgen ringer de og fortæller om de har delt sig som de skal .. Uhh jeg håber ligesom igår at, bare et æg bliver godt nok til at blive lagt op mandag Nøj hvor jeg ønsker og håber, på vores fremtidige barn ligger i det varmeskab inde på klinikken lige nu
for at der er mindst ét guldæg imorgen!
Hvor dejligt
Krydser fingre for jer, og at ønskebabyen snart er på vej.
Krussedulle skriver: Sender en masse i din retning!Hep hep ønskebaby
Sender en masse i din retning!Hep hep ønskebaby
modesty skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128