Efter næsten 4 mdr, med en krævende, grædende og skrålende baby, der konstant har skullet være på arm/vikle, ikke har sovet noget som helst om dagen og derfor har været kronisk træt/gnaven/pylret.
Jeg har været klam i 4 mdr, fordi jeg ikke har haft mulighed for at børste tænder om morgenen, og om aftenen, når der endelig var mulighed for at komme i bad, så var jeg for træt, så jeg har kun været i bad ca hver 3. dag.
Jeg er TYND. I begyndelsen kæmpede jeg for at holde vægten oppe. Men til sidst mistede jeg simpelten appetitten, fordi det var så stressende at spise med enten en skrigende unge i baggrunden, eller alternativt at måtte underholde ham i mens jeg prøvede at proppe lidt mad ned i mig.
Jeg har hadet at være mor, jeg har været stresset, irriteret, arrig og jaloux på forældre der bare har de nemmeste børn.
Så pludselig
Efter 19 ugers tigerspringet, tittede der en glad og sjov og nem unge frem
Jeg har faktist aldrig kunnet sige hvornår et tigerspring er begyndt, fordi han har været kroniskt krævende og omklamrende. Jeg har bare set at han har erhvervet nye færdigheder, og så vidst at der nok har været et TS. Denne gang var ingen undtagelse, jeg er ikke sikker på hvornår det begyndte... MEN.... jeg kan se soleklart at det er ved at slutte nu
Han har fundet ud af at rulle, krybe, skifte hånd og han siger alle mulige spændende lyde. Han eelsker nu at ligge på gulvet Han blev også en drøm at putte om dagen, jeg lægger ham i slyngvuggen med et krammedyr og sut og noget musik, og så er han væk, han sover ikke længe (ca 30-45 min) i et, men HAN SOVER, og vågner frisk og glad 
Jeg kan nu endelig stemme i koret: HVOR ER DET STORT AT VÆRE MOR 
Anmeld