Lady Marion <3 skriver:
Aiiiiii hvad sker der nu for at alle piger også skal se komplet ens ud forneden ?? Har kunnet læse mig til at mange får opereret deres inderste skamlæber mindre hvis de stikker ud under de yderste ?? Det er ikke pænt
Shit .... Mine inderste stikker lidt længere ud under de yderste , jeg er umoderne !!! Godt jeg har en mand ,,, hvordan har du det med dine ?????? Hilsen en MÅLLØS umoderne kvinde .
Nu er det jo ikke alle piger der ønsker denne operation af kosmetiske årsager. Jeg har selv et ønske om at få mine opereret mindre, da de genere mig. 
Jeg oplever det eksempelvis til tider problematisk at cykle, da der ofte kommer noget i klemme, hvilket gør virkelig ondt.
Jeg kan ikke bare gå ud og købe de trusser jeg synes er flotte ligesom som mange andre kan det. Bl.a. må jeg gå udenom blonder, da de kan få nevet mig så jeg får sår.
G-strenge er heller ikke det helt store hit da der let glider noget udenfor trussekanten og som så sidder i klemme på den måde, det er slet ikke sjovt når man går midt inde på strøget, for hvordan får man lige rettet på det uden nogen ser det. 
Der sikkert en del piger der ønsker at få foretaget operationen af kosmetiske årsager, men det var ikke derfor ønsket om mindre skamlæber opstod i mit tilfælde. 
Anmeld