Ammestop, hvordan skal jeg gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Deaktiveret profil

LouiseBP skriver:

Uh, det ved jeg sørme ikke. Jeg fik piller for at stoppe produktionen af mælk. Snakkede med min sp om det. Mine bryster blev hurtigt spændte og fyld af mælk, fordi du kun til nøds må malke ud, og kun med hånden og for at tage det værste
Men du kan da prøve at ringe til lægen og høre, om du kan få pillerne, hvis du vil gå udenom din sp

Ehm okay... :-) 

Jeg prøver at massere dem, holde dem varme osv inden jeg forsøger mig med pillerne tror jeg... Tusind tak for dit svar.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Moar2011

Freyasmor skriver:

Okay.. Tak for dit svar.. Jeg vil prøve mig frem med at massere og holde dem og mig selv varm, hvis det så ikke virker vil jeg få fat i de piller.. 

Hvordan går det ? ..

Anmeld

6. oktober 2012

Deaktiveret profil

Storms-Mor skriver:

Hvordan går det ? ..

Det går simpelthen super godt.. Har masseret dem og holdt dem varme med håndklæder og dyner hele aftnen igår og i nat, så i dag løber de slet ikke... 

Så igen imorgen når jeg går i bad vil jeg massere dem igen.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Freyasmor skriver:

Jeg har taget valget om at stoppe med amning, dels pga de smerter det har ført med sig, personlige grunde og fordi jeg ikke føler mig tilpas med det... Vi har derfor idag valgt at købe erstatning som vi har givet hende, hun tager fint imod det og der er ingen problemer. 

MEN, jeg har giga bryster, de er hårde fordi der er mælk i, og de gør så ondt, jeg vil gerne undgå at få brystbetændelse, knuder og hvad der ellers følger med... Så hvordan skal jeg få stoppet det? - For det løber jo ud af mine bryster hele tiden, men vil gerne have det til at stoppe..

Håber nogen sidder med et svar, for det er virkelig for smertefuldt at amme/malke ud!!

Jeg købte en manual bryst pumpe, og malkede ud til de ikke var hårde eller gjorde ondt, og så gav jeg ham det lidt efter lidt så maven kunne følge med når vi skulle over på modermælkserstatning...

stoppede da min søn var 1½ månede. og nu er han lige knap 6 måneder, og jeg kan lige presse 1 dråbe ud...

(havde svært ved og malke ud i hånden)

Anmeld

6. oktober 2012

Moar2011

Freyasmor skriver:

Det går simpelthen super godt.. Har masseret dem og holdt dem varme med håndklæder og dyner hele aftnen igår og i nat, så i dag løber de slet ikke... 

Så igen imorgen når jeg går i bad vil jeg massere dem igen.. 

SÅDAN
Dejligt at høre ..

Anmeld

6. oktober 2012

MiaLarsen

Freyasmor skriver:

Jeg har taget valget om at stoppe med amning, dels pga de smerter det har ført med sig, personlige grunde og fordi jeg ikke føler mig tilpas med det... Vi har derfor idag valgt at købe erstatning som vi har givet hende, hun tager fint imod det og der er ingen problemer. 

MEN, jeg har giga bryster, de er hårde fordi der er mælk i, og de gør så ondt, jeg vil gerne undgå at få brystbetændelse, knuder og hvad der ellers følger med... Så hvordan skal jeg få stoppet det? - For det løber jo ud af mine bryster hele tiden, men vil gerne have det til at stoppe..

Håber nogen sidder med et svar, for det er virkelig for smertefuldt at amme/malke ud!!

sådan havde jeg det også, også valgte jeg op pumpe ud på en brystpumpe. også givet det på flaske . det gør ikk ondt og malke ud . 

Anmeld

7. oktober 2012

Deaktiveret profil

MiaLarsen skriver:

sådan havde jeg det også, også valgte jeg op pumpe ud på en brystpumpe. også givet det på flaske . det gør ikk ondt og malke ud . 

Jeg malkede også ud først, og gav hende det på flaske, men når halvdelen af det der kommer ud er blod så måtte jeg altså stoppe ;-(

Anmeld

8. oktober 2012

MiaLarsen

Freyasmor skriver:

Jeg malkede også ud først, og gav hende det på flaske, men når halvdelen af det der kommer ud er blod så måtte jeg altså stoppe ;-(

man kan få sådan en pille hos lægen der stopper mælkeproduktionen  

Anmeld

8. oktober 2012

Deaktiveret profil

MiaLarsen skriver:

man kan få sådan en pille hos lægen der stopper mælkeproduktionen  

Ja.. :-) Men den behøver jeg ikke lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.