Legeaftaler - hvor tit? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

DitteFisk

Ja, hvor ofte har jeres børn legeaftaler i 4-5-års-alderen? Er de ofte inviteret hjem til deres venner og inviterer i selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

DitteFisk

Anyone?

Anmeld

5. oktober 2012

sarahb

1 til Et par gange om måneden...
Det er typisk i weekenderne så det skal planlægges og der skal lige være tid til det.
Min søn elsker det, og synes det er super hyggeligt!

Anmeld

5. oktober 2012

Fam. Madsen

Marcus spørger tit sådan ca hveranden dag om han ikke må få en med hjem eller en fra hans bh spørger om han må komme med hjem men han er ca hjemme og lege med en 2-3 gange om mdr. eller har en med hjem. 

Anmeld

5. oktober 2012

DitteFisk

sarahb skriver:

1 til Et par gange om måneden...
Det er typisk i weekenderne så det skal planlægges og der skal lige være tid til det.
Min søn elsker det, og synes det er super hyggeligt!

Lyder dejligt tror også min dreng ville nyde godt af det!

Anmeld

5. oktober 2012

DitteFisk

Fam. Madsen skriver:

Marcus spørger tit sådan ca hveranden dag om han ikke må få en med hjem eller en fra hans bh spørger om han må komme med hjem men han er ca hjemme og lege med en 2-3 gange om mdr. eller har en med hjem. 

Tak for svar lyder dejligt.

Anmeld

5. oktober 2012

Malthesmoar

Ca en gang om ugen

Anmeld

6. oktober 2012

PernilleogLouis

Gigl skriver:

Ja, hvor ofte har jeres børn legeaftaler i 4-5-års-alderen? Er de ofte inviteret hjem til deres venner og inviterer i selv?

Som regel en gang om ugen - og det er lidt forskelligt om det er ved os eller som vennen/veninden

Anmeld

6. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea er lige blevet 4 og her er det maks en gang i måneden, i en weekend. Syntes hurtigt det ka blive for meget ellers. Vh stine

Anmeld

6. oktober 2012

Valle81

Da asta gik i børnehave var det meget sjældent, synes de er for små...... Og det var faktisk slet ikke ret udbredt i den den børnehave Men da hun så begyndte i skole var det nok 2-3 gange om ugen, det er stilnet lidt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.