Nyt forhold - en masse andre piger ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.117 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har virkelig brug for jeres besyv på mit problem. 

Først vil jeg sige, at jeg er ualmindelig meget jaloux, og det er muligvis bare mig der ser spøgelser alle steder! :/ 

Men...jeg fandt for fem uger siden en dejlig fyr. Det er gået ualmindelig meget stærkt. Vi er offentligt allerede kærester - men vi har selvfølgelig snakket om det, og er enige i at vi vil hinanden! 

Nå.. Problemer ligger i, at han før han mødte mig, havde rigtig mange tøser der bare kunne skrive til ham, og så kom han. (sex - tåbeligt, ja jeg synes, men sådan er hans fortid) 

Nu fortsætter de piger så bare med at skrive og kime ham ned! Det er HVER dag! Jeg er nået dertil hvor jeg bliver virkelig vred overdette fordi han ikke fra starten lukker den. Han skriver og ringer sammen med dem og fortæller først efter flere dage, at han altså har funder en kæreste. Den ene af dem sås han med i onsdags mens jeg var til personalemøde. Han var åben om at det er en veninde fra før men at hun vil mere end han vil. Jeg fatter så ikke hvorfor man ses med en der ikke fatter han har en kæreste nu. Jeg blev virkelig ked af det. 

Der har tilmed været to gange i byen hvor han virkelig flirter men pigerne. En af gangene var jeg med. Han ligger dog ikke skjul på det og han siger, at han bare er en flirtende person. Jeg har bare så svær ved at acceptere alle hans veninder der vil alt muligt og at han ikke lukker den med dem. Sidst han var i byen legede de isterningeleg hvilket jeg ikke synes om. ???

Han har sagt at det ER mig han vil og at han er mægtig glad for mig, men at jeg må acceptere at han flirter - han vil jo ikke noget med dem siger han.

Men helt ærligt, skal jeg acceptere det? Skal jeg bare lade den ligge og lade ham? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

TeamRocket

Hvis hans personlighed er meget flirtende, vil i kvæle hinanden hvis du prøver at tæmme ham, men samtidig vil det dræne dig at acceptere det når du ikke har det godt med det. I må finde et kompromis i begge kan leve med, eller indse i måske er for forskellige.

Anmeld

5. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger. 

Først vil jeg sige, at jeg er ualmindelig meget jaloux, og det er muligvis bare mig der ser spøgelser alle steder! :/ 

Men...jeg fandt for fem uger siden en dejlig fyr. Det er gået ualmindelig meget stærkt. Vi er offentligt allerede kærester - men vi har selvfølgelig snakket om det, og er enige i at vi vil hinanden! 

Nå.. Problemer ligger i, at han før han mødte mig, havde rigtig mange tøser der bare kunne skrive til ham, og så kom han. (sex - tåbeligt, ja jeg synes, men sådan er hans fortid) 

Nu fortsætter de piger så bare med at skrive og kime ham ned! Det er HVER dag! Jeg er nået dertil hvor jeg bliver virkelig vred overdette fordi han ikke fra starten lukker den. Han skriver og ringer sammen med dem og fortæller først efter flere dage, at han altså har funder en kæreste. Den ene af dem sås han med i onsdags mens jeg var til personalemøde. Han var åben om at det er en veninde fra før men at hun vil mere end han vil. Jeg fatter så ikke hvorfor man ses med en der ikke fatter han har en kæreste nu. Jeg blev virkelig ked af det. 

Der har tilmed været to gange i byen hvor han virkelig flirter men pigerne. En af gangene var jeg med. Han ligger dog ikke skjul på det og han siger, at han bare er en flirtende person. Jeg har bare så svær ved at acceptere alle hans veninder der vil alt muligt og at han ikke lukker den med dem. Sidst han var i byen legede de isterningeleg hvilket jeg ikke synes om. ???

Han har sagt at det ER mig han vil og at han er mægtig glad for mig, men at jeg må acceptere at han flirter - han vil jo ikke noget med dem siger han.

Men helt ærligt, skal jeg acceptere det? Skal jeg bare lade den ligge og lade ham? 

det havde jeg ikke accepteret.. bum..
isterningeleg? - bare en dårlig undskyldning for at kysse en anden.
ja undskyld jeg er så hård, men det fan*me ikke dig der skal acceptere at han flirter til højre og venstre og ses med piger han for blot 5 uger siden lå og havde sex med - det er HAM der skal blive voksen og se det ikke er ok i et monogamt forhold!

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det havde jeg ikke accepteret.. bum..
isterningeleg? - bare en dårlig undskyldning for at kysse en anden.
ja undskyld jeg er så hård, men det fan*me ikke dig der skal acceptere at han flirter til højre og venstre og ses med piger han for blot 5 uger siden lå og havde sex med - det er HAM der skal blive voksen og se det ikke er ok i et monogamt forhold!

Jeg tænker det samme - dårlig undskyldning og jeg sagde det også til ham. Han hverken bliver sur eller noget når jeg konfrontere ham. Hmm. Er virkelig træt af de her problemer allerede fra starten af.

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvis hans personlighed er meget flirtende, vil i kvæle hinanden hvis du prøver at tæmme ham, men samtidig vil det dræne dig at acceptere det når du ikke har det godt med det. I må finde et kompromis i begge kan leve med, eller indse i måske er for forskellige.

Ja, jeg er jo udemærket klar over, at jeg kvæler ham men jeg synes bare det er så hårdt at alle de piger kimer ham ned.  

Er så bange for at vi er for forskellige - som du siger.

Anmeld

5. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger. 

Han siger at det er dig han vil ha, så må han skulle også være voksen nok til at holde sig fra andre piger. Det er bare dårlige undskyldninger, det han kommer med.
Hvis min kæreste kyssede en anden pige leg eller ej, var det ud!!
Jeg synes du skal sige: mig eller dem. Du kan ikke få begge dele.

Anmeld

5. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger. 

Han siger at det er dig han vil ha, så må han skulle også være voksen nok til at holde sig fra andre piger. Det er bare dårlige undskyldninger, det han kommer med.
Hvis min kæreste kyssede en anden pige leg eller ej, var det ud!!
Jeg synes du skal sige: mig eller dem. Du kan ikke få begge dele.

Anmeld

5. oktober 2012

Miss Kat

En jaloux personlighed og en flirtende personlighed... Så er der lagt op til drama.

Jeg vil dog sige, at jeg heller ikke havde fundet mig i det b*llshit, han gør mod dig... Jaloux eller ej, den slags eskapader er bare slet ikke i orden, medmindre man er enige om et åbent forhold.

Anmeld

5. oktober 2012

modesty

Det er en stor bonus at han er ærlig. Og det synes jeg at du skal fortælle ham at du er rigtig glad for. Det er MEGET bedre end at han skjuler det fordi han er bange for konflikt.

Når det så er sagt: Jeg tror at det bliver meget svært at lave om på at han er en flirtende personlighed. Og det synes jeg heller ikke at du skal. Du må acceptere at det er en del af ham, ellers bliver det nok et stort problem for jeres forhold, for han kommer ikke bare til at droppe den del af sin personlighed.

Men det med pigerne der ringer. Der synes jeg at det er helt fair at sige at det synes du ikke er fedt. Og at han må sige til dem med det samme at han har en kæreste, så det kan stoppe.

Anmeld

5. oktober 2012

DitteFisk

Som en anden skriver, så er det jo rigtig positivt at han er helt ærlig omkirng hans omgang med andre piger.

Jeg tror ikke det vil hjælpe noget, hvis du vil forsøge at lave om på hans adfærd og fortælle ham, at det ikke er i orden (med mindre han selvfølgelig er direkte utro, men det er han jo ikke).

Jeg tror blot at det vil få ham til at distancere sig fra dig og måske blive mindre ærlig om hans omgang med pigerne.

Jeg tror desværre i kan få store problemer over dette her emne længere inde i forholdet, hvis du ikke lige nu gør op med dig selv om du kan leve med at han har tætte veninder (selvfølgelig er det okay at sætte grænser), for hvis ikke, så er han nok ikke fyren for dig

Håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.