Hej piger.
Jeg har virkelig brug for jeres besyv på mit problem.
Først vil jeg sige, at jeg er ualmindelig meget jaloux, og det er muligvis bare mig der ser spøgelser alle steder! :/
Men...jeg fandt for fem uger siden en dejlig fyr. Det er gået ualmindelig meget stærkt. Vi er offentligt allerede kærester - men vi har selvfølgelig snakket om det, og er enige i at vi vil hinanden!
Nå.. Problemer ligger i, at han før han mødte mig, havde rigtig mange tøser der bare kunne skrive til ham, og så kom han. (sex - tåbeligt, ja jeg synes, men sådan er hans fortid)
Nu fortsætter de piger så bare med at skrive og kime ham ned! Det er HVER dag! Jeg er nået dertil hvor jeg bliver virkelig vred overdette fordi han ikke fra starten lukker den. Han skriver og ringer sammen med dem og fortæller først efter flere dage, at han altså har funder en kæreste. Den ene af dem sås han med i onsdags mens jeg var til personalemøde. Han var åben om at det er en veninde fra før men at hun vil mere end han vil. Jeg fatter så ikke hvorfor man ses med en der ikke fatter han har en kæreste nu. Jeg blev virkelig ked af det.
Der har tilmed været to gange i byen hvor han virkelig flirter men pigerne. En af gangene var jeg med. Han ligger dog ikke skjul på det og han siger, at han bare er en flirtende person. Jeg har bare så svær ved at acceptere alle hans veninder der vil alt muligt og at han ikke lukker den med dem. Sidst han var i byen legede de isterningeleg hvilket jeg ikke synes om. ???
Han har sagt at det ER mig han vil og at han er mægtig glad for mig, men at jeg må acceptere at han flirter - han vil jo ikke noget med dem siger han.
Men helt ærligt, skal jeg acceptere det? Skal jeg bare lade den ligge og lade ham?
Anmeld