Ideer til at mindes dagen ønskes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Michalala

Ja, jeg søger nogle ideer til hvordan vi kan mindes vores datters dåbsdag. Har selv tænkt på følgende, men modtager meget gerne andre ideer.

1. Forskellige billeder af vores datter lægges på bordene og gæsterne skal så vælge hver et billeder, hvor de skal skrive hvad hun tænker på billeder. Vores datter kan så få en samlet mappe med alle billeder og tekster når hun bliver ældre.

2. En gæstebog, som der evt. også skrives i ved hendes konfirmation og som hun så kan få i gave, når hun flytter hjemmefra som starten på hendes egen gæstebog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Team Putte

Michalala skriver:

Ja, jeg søger nogle ideer til hvordan vi kan mindes vores datters dåbsdag. Har selv tænkt på følgende, men modtager meget gerne andre ideer.

1. Forskellige billeder af vores datter lægges på bordene og gæsterne skal så vælge hver et billeder, hvor de skal skrive hvad hun tænker på billeder. Vores datter kan så få en samlet mappe med alle billeder og tekster når hun bliver ældre.

2. En gæstebog, som der evt. også skrives i ved hendes konfirmation og som hun så kan få i gave, når hun flytter hjemmefra som starten på hendes egen gæstebog.

Vi havde gæstebog i søndags hvor hendes gaver oz kommer til at blive skrevet ind i.. Derudover havde vi fotograf på og han har virkelig lavet nogle gode billeder lidt over det sædvanlige!

Anmeld

5. oktober 2012

anynom

Michalala skriver:

Jeg overvejede selv at ligge små blanke sedler ved hver gæst og be' dem om at skrive en hilsen.

Men sad lige og tænkte, at det kunne være sjovt (i hvert fald i følge min humor) at bede hver gæst skrive hvad de tror hun bliver når hun bliver voksen - evt. udvide så de skal skrive hvad hun uddanner sig til, hvor mange børn hun får etc.

Anmeld

5. oktober 2012

miig1989

I kunne sætte nogle lærreder op, også kan folk male og/eller skrive noget der på.

Anmeld

5. oktober 2012

Michalala

Team Putte skriver:

Vi havde gæstebog i søndags hvor hendes gaver oz kommer til at blive skrevet ind i.. Derudover havde vi fotograf på og han har virkelig lavet nogle gode billeder lidt over det sædvanlige!

Lyder fedt med den fotograf. Tog han nogle særligt specielle billeder?

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

Michalala skriver:

Lyder fedt med den fotograf. Tog han nogle særligt specielle billeder?

Jah det gjorde han.. Han var helt super til at fange de berømte "øjeblikke" istedet for folk der normalt tager billeder i "kunstigt" holdte situationer, hvis du forstår hvad jeg mener...

Ham her var så en gammel klassekammerat til min kæreste så han fik en plads ved bordet, mad og drikke og så blandede han sig ellers bare med gæsterne.. Vi lod ik mærke til han var der!

Du må gerne se billederne når vi får dem, hvornår skal i holde dåb? Et billede han fangede var det jeg har vedhæftet.. Vores skønne datter på armen af farmand  Ingen af os vidste han havde taget det billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2012

Mussen2

En gæstebog. Jeg lavede selv en til min søn til hans barnedåb, med en billede af ham udenpå osv.
Ville gerne have lavet en gæstebog der kunne følge ham hele livet til livets fester, men det var tiden ikke lige til. Men jeg synes det kunne være fedt, da den så bliver fundet frem i ny og næ og garanteret bliver sjov at læse i sammen med gæsterne.

Ellers har jeg hørt om den med at skrive hilsner til dåbsbarnet , som evt. Bliver fundet frem til konfirmationen

Anmeld

6. oktober 2012

Michalala

miig1989 skriver:

I kunne sætte nogle lærreder op, også kan folk male og/eller skrive noget der på.

Det er ihvertfald en kreativ ide og så er der også lidt aktivitet i løbet af dagen.

Anmeld

6. oktober 2012

Michalala

Mussen2 skriver:

En gæstebog. Jeg lavede selv en til min søn til hans barnedåb, med en billede af ham udenpå osv.
Ville gerne have lavet en gæstebog der kunne følge ham hele livet til livets fester, men det var tiden ikke lige til. Men jeg synes det kunne være fedt, da den så bliver fundet frem i ny og næ og garanteret bliver sjov at læse i sammen med gæsterne.

Ellers har jeg hørt om den med at skrive hilsner til dåbsbarnet , som evt. Bliver fundet frem til konfirmationen

Ja. Jeg tror altså også vi ender med en gæstebog som kan følge hende. Tænker den måske også kan bruges til noget sjovt ved konfirmationen:-)

Anmeld

6. oktober 2012

Michalala

JulieWH skriver:

Jeg overvejede selv at ligge små blanke sedler ved hver gæst og be' dem om at skrive en hilsen.

Men sad lige og tænkte, at det kunne være sjovt (i hvert fald i følge min humor) at bede hver gæst skrive hvad de tror hun bliver når hun bliver voksen - evt. udvide så de skal skrive hvad hun uddanner sig til, hvor mange børn hun får etc.

Nå ja. Det er sikkert sjovt at se når hun blir ældre. Den ide må overvejes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.