Mor+far vs. flaske: 1-0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

HeidiØ

Jeg er nødt til liiiige at komme med et lille glædesindlæg - igår aftes startede vores projekt flaskestop, da William alligevel ikke faldte i søvn til flaske som han gjorde da han var lille! (han er 13 mdr nu) Og det gik bare... over AL forventning Han fik aftensmad - legede, kom i bad, børstet tænder, lidt vand og så godnat + en lille sang. ½ time med snak og hygge i sengen, faldt han i søvn. 19.30 BUM. Sov til 06.30 med ÉN opvågning!!

Aaaarh men altså.. HURRAAAA!

Og så er vi gået fra 2 til 1 lur i dp.. det fungere osse helt optimalt.

Nå, god weekend til alle, og tak til jer der lige læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Princesspigen

HeidiØ skriver:

Jeg er nødt til liiiige at komme med et lille glædesindlæg - igår aftes startede vores projekt flaskestop, da William alligevel ikke faldte i søvn til flaske som han gjorde da han var lille! (han er 13 mdr nu) Og det gik bare... over AL forventning Han fik aftensmad - legede, kom i bad, børstet tænder, lidt vand og så godnat + en lille sang. ½ time med snak og hygge i sengen, faldt han i søvn. 19.30 BUM. Sov til 06.30 med ÉN opvågning!!

det var da en dejlig ting, lad det fortsætte sådan    

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Princesspigen skriver:

det var da en dejlig ting, lad det fortsætte sådan    

Tak! Ja, 7-9-13 som man siger

Anmeld

5. oktober 2012

Princesspigen

HeidiØ skriver:

Tak! Ja, 7-9-13 som man siger

lige precis

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Lyder godt!!!

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Lyder godt!!!

Ja ik

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Min seje svigersøn Laura falder heller ikke i søvn af flasken mere men hun kan bare ikke undvære den endnu og turde da slet ikke hoppe ned på en lur endnu, tøsen sover 5-7timer i løbet af dagen... Hvad gjorde i valgte at hoppe på en lur

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Min seje svigersøn Laura falder heller ikke i søvn af flasken mere men hun kan bare ikke undvære den endnu og turde da slet ikke hoppe ned på en lur endnu, tøsen sover 5-7timer i løbet af dagen... Hvad gjorde i valgte at hoppe på en lur

Ja, han er sej!

Orv det var osse meget på én dag, så skal I osse bare vente. Det var faktisk DP der foreslog det, fordi han sov måske 1 time om formiddag og max 1 time eftermiddag - det var lidt fjollet. Så prøvede hun at lægge ham kl 12, hvilket resulterede i han sov til 14.30-15.00 i stedet Meget bedre, for alle parter! Er spændt på hvordan det går i weekenden!

Anmeld

5. oktober 2012

_-Kathrine-_

Fedt!!
Kan tydeligt huske glæden over hvor nemt det også gik hos os - så er man totalt ovenpå

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

_-Kathrine-_ skriver:

Fedt!!
Kan tydeligt huske glæden over hvor nemt det også gik hos os - så er man totalt ovenpå

Jeg  osse for i aften nu

Dejligt det osse gik let for jer! Det er en stor sejr, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.