Børn og Bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Pige2009

Hvor gamle var jeres tumlinge, da de var i biffen første gang? Laura bliver 3 år den 25. oktober og jeg overvejer at tagmejende med i biografen i uge 43, hvor jeg har ferie  Tror I hun er for lille?

Kh. Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

mpr

Baagøe skriver:

Hvor gamle var jeres tumlinge, da de var i biffen første gang? Laura bliver 3 år den 25. oktober og jeg overvejer at tagmejende med i biografen i uge 43, hvor jeg har ferie  Tror I hun er for lille?

Kh. Linda 

Det afhænger meget af hvordan hun er som barn, hvis du tror hun kan sidde stille og være stille i så lang tid som i er derinde så i ikke forstyrre andre der er inde og se film så kunne du vel sagtens men ellers ville jeg nok bare snuppe en hjemme bio  

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

Chel1992 skriver:

Det afhænger meget af hvordan hun er som barn, hvis du tror hun kan sidde stille og være stille i så lang tid som i er derinde så i ikke forstyrre andre der er inde og se film så kunne du vel sagtens men ellers ville jeg nok bare snuppe en hjemme bio  

Herhjemme kan hun godt sidde stille en times tid og se film og filmen i bio vare 1 time og 15 min. Overvejer lidt mini-bio for tumlingemålgruppen 

Anmeld

4. oktober 2012

Vidunderligeunger

det er jo hvad du vurderer.. prøv det af. måske hun synes det er fedt.. måske hun synes det er træls, så må I gå igen  

Anmeld

4. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har haft thea med i bio en del gange fra hun var ca 3 år. Gælder jo bare om at vælge en film, man ved fanger! 

Så får hun lov til at blande lidt slik, en lille bøtte popcorn og en slush ice, så er der ro på hende 

Syntes da klart i ska tage afsted, og når det er en børne film, er det altså ok at de larmer lidt, hvis det er!! Vh stine

Anmeld

5. oktober 2012

Benjamins'mor

Benjamin var 10 mdr ved godt det ikke er tumling men baby bioen ligger om torsdag

Anmeld

5. oktober 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Kh. Linda 

Jeg tænker også det afhænger meget af hvordan Laura er. hvis hun kan sidde stille hjemme synes jeg da klart i skal give det et forsøg.

jeg ville ikke selv tage Emilie på 2,5 år med, men hun kan heller ikke engang sidde stille og se film/ tegnefilm 5 minutter. det siger hende intet endnu.

Anmeld

5. oktober 2012

LinLin

David var 4 - mener det var biler 2 Vi så. Jeg oprettede samme debat heruinde dengang ;-)

Anmeld

5. oktober 2012

SussieThyssen

Ja, det vil jeg mene hun er.
For små børn er den kæmpe skærm, mørket og lyden alt for overvældende, så vent et års tid eller to endnu.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

5. oktober 2012

trunte89

min datter var i bio første gang da hun var 2 år og en 10 mdr tror jeg, og hun har altid elsket det.
så når hun godt kan se en film derhjemme, så tror jeg også sagtens hun kan i bio.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.