3 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Pige2009

I fredags var det 3 uger siden Laura brækkede armen og tirsdag skulle vi så til egen læge og have gipsen af og til 3 års undersøgelse, da hun fylder 3 år senere denne måned.

Det startede godt og lægen fik fint lov til at klippe gipsen af og trykke på hendes hånd. Da han så ville lytte på hende, gik hun helt i panik og skreg fuldstændig uhæmmet - hun er ikke så glad for mænd generelt

Hun blev også målt og vejet under mere rolige omstændigheder og er nu 101 cm høj og vejer 14 kg., så hun har heldigvis taget en del på, men er stadig en meget lang og slank pige

Lægen roste hendes sprog til skyerne, og han sagde, at hun faktisk taler som en på 4 år. Motorisk er hun meget alderssvarende, så moderen er jo bare så stolt af hende!

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Koen.

Baagøe skriver:

I fredags var det 3 uger siden Laura brækkede armen og tirsdag skulle vi så til egen læge og have gipsen af og til 3 års undersøgelse, da hun fylder 3 år senere denne måned.

Det startede godt og lægen fik fint lov til at klippe gipsen af og trykke på hendes hånd. Da han så ville lytte på hende, gik hun helt i panik og skreg fuldstændig uhæmmet - hun er ikke så glad for mænd generelt

Hun blev også målt og vejet under mere rolige omstændigheder og er nu 101 cm høj og vejer 14 kg., så hun har heldigvis taget en del på, men er stadig en meget lang og slank pige

Lægen roste hendes sprog til skyerne, og han sagde, at hun faktisk taler som en på 4 år. Motorisk er hun meget alderssvarende, så moderen er jo bare så stolt af hende!

Kh. Linda

Dejlig update, synd hun blev lidt ked af det, men hvis hun ikke er så glad for mænd i forvejen er det jo forståeligt

Hvordan har armen det så nu? er den fit for fight

Anmeld

4. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Kh. Linda

Hvor dejligt med ros

Hun må være meget slank, for min datter var til 3-års undersøgelsen 95 cm og vejede 14,3 kg, og hun er ikke tyk overhovedet - men heller ikke tynd.

Min datters sprog blev ikke rost, for hun nægtede at sige et eneste ord til lægen, mens vi var der. hverken hej eller farvel ville hun sige

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Dejlig update, synd hun blev lidt ked af det, men hvis hun ikke er så glad for mænd i forvejen er det jo forståeligt

Hvordan har armen det så nu? er den fit for fight

Ja, og vores læge er desværre ikke så god til børn Armen er fin. Hun agerer allerede som om, hun aldrig har haft den i gips, så det er bare dejligt

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

PT skriver:

Hvor dejligt med ros

Hun må være meget slank, for min datter var til 3-års undersøgelsen 95 cm og vejede 14,3 kg, og hun er ikke tyk overhovedet - men heller ikke tynd.

Min datters sprog blev ikke rost, for hun nægtede at sige et eneste ord til lægen, mens vi var der. hverken hej eller farvel ville hun sige

Herlig fortælling Jeg var faktisk også overrasket over,  hvor meget hun sagde, men moderen taler også temmelig meget Det var skønt med ros, da det giver mig et praj om, at det jeg gør er rigtigt...

Anmeld

4. oktober 2012

Koen.

Baagøe skriver:

Ja, og vores læge er desværre ikke så god til børn Armen er fin. Hun agerer allerede som om, hun aldrig har haft den i gips, så det er bare dejligt

Åh ja så er det ikke lige en god blanding for børn fornemmer jo hurtigt

MEN godt armen er fin igen

Anmeld

4. oktober 2012

sne190810

Sejt!

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Åh ja så er det ikke lige en god blanding for børn fornemmer jo hurtigt

MEN godt armen er fin igen

Lige præcis Overvejer egentlig også et skift

Anmeld

5. oktober 2012

Leneur

Baagøe skriver:

Kh. Linda

Dejligt at høre Linda. Altid lækkert når det er sådan.
Hvad filen har du givet hende at spise? For det da ikke længe siden Silje vejede mere end Laura, så den opskrift skal jeg da lige have...
Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at vi er alenemødre men Silje er heller ikke særligt glad for mænd, så der er til tider nogle trælse situationer. Heldigvis er der nogle mænd i børnehaven, så håber hun løsner lidt op.

Anmeld

7. oktober 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Dejligt at høre Linda. Altid lækkert når det er sådan.
Hvad filen har du givet hende at spise? For det da ikke længe siden Silje vejede mere end Laura, så den opskrift skal jeg da lige have...
Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at vi er alenemødre men Silje er heller ikke særligt glad for mænd, så der er til tider nogle trælse situationer. Heldigvis er der nogle mænd i børnehaven, så håber hun løsner lidt op.

Ja, hun er heldigvis blevet god til at spise både herhjemme og i DP Det går også bedre ift. Lauras mandekompleks, da hun ser sin egen far hver uge og også har morfar og vores venners fædre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.