Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Vivian87

Aviaja er begyndt at vågne ved 4tiden og synes det er morgen, men det synes hendes mor ABSOLUT ikke at det er!!

Jeg er lidt i vildrede! Hun græder ikke, er ikke sur eller noget, hun pludrer bare og hygger.

Ville i lade hende være til hun selv lægger sig ned og sover videre eller gå ind og putte hende og sige godnat indtil hun falder i søvn igen??

På forhånd tak for hjælpen fra en efterhånden ret omgivende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Pige2009

Lægger hun sig selv til at sove igen? Eller er hun bare vågen derefter?

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Åh det gjorde mine drenge osse en overgang da de var mindre.

Efter vi havde prøvet ALT for at få dem til at sove igen, uden held, begyndte vi faktisk at stå op sammen med dem kl 5, og når de så blev puttet igen ved 8 tiden, gik vi osse i seng og sov et par timer. Det varede ved ca 6 måneder. Det var hårdt mens det stod på, men det gik over.

Anmeld

4. oktober 2012

Vivian87

Baagøe skriver:

Lægger hun sig selv til at sove igen? Eller er hun bare vågen derefter?

For det meste gør hun efter et stykke tid. Har et par gange taget hende ind til mig men det virker bare til at gøre det være nu

Anmeld

4. oktober 2012

Vivian87

Faith skriver:

Åh det gjorde mine drenge osse en overgang da de var mindre.

Efter vi havde prøvet ALT for at få dem til at sove igen, uden held, begyndte vi faktisk at stå op sammen med dem kl 5, og når de så blev puttet igen ved 8 tiden, gik vi osse i seng og sov et par timer. Det varede ved ca 6 måneder. Det var hårdt mens det stod på, men det gik over.

Den løsning duer bare ikke her.. Jeg går med hende selv da min ma D sejler og godt nok går hun i dagpleje men jeg læser så jeg skal i skole stort set hver dag og kan ikke bare lægge mig til at sove når hun er afleveret og jeg går allerede i seng klokken 20, men hun er også forkølet for tiden og hoster meget så jeg er oppe mellem 10 og 30 gange hver nat

Anmeld

4. oktober 2012

K&S

Vivian87 skriver:

For det meste gør hun efter et stykke tid. Har et par gange taget hende ind til mig men det virker bare til at gøre det være nu

Så ville jeg helt sikkert lade hende ligge og pludre, indtil hun falder i søvn igen

Anmeld

4. oktober 2012

VIPpigen

Jeg ville lade hende pludre, og hygge om sig selv, og selv få noget søvn. Begynder hun at græde kan du altid tage hende op. Men så længe hun ikke er utilfreds, så lad hende bare hygge 

Anmeld

4. oktober 2012

Monski

Jeg ville også lade hende ligge til hun selv faldt i søvn igen.
Tænker også lidt at hun ellers lærer at det er okay at stå op klokken 4-5 stykker og så bliver det bare ved
Held og lykke med det!

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

Vivian87 skriver:

Så ville jeg bare lade hende ligge, når hun nu bare er veltilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.