Gullasch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Pige2009

Jeg mangler en god og nem opskrift på gullasch Synes ikke den i Karolines tiltaler mig Så del jeres bedste gullasch!

kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Må indrømme at det ik er en opskrift, men mere en jeg bruger lige det jeg har ting jeg laver.

Gullerøder, løg, hvidløg og champignon steges i lidt smør.

Paprika, karry, basilikum, oregano, rosmarinen, timian, salt og pebber

Oksekød skåret i stykker, måske en enkelt kotellet, et kyllingebryst, bacon, coktailpølser, brunes med. Hælder lidt vand ved, flået tomater, lidt fløde. Simre i et par timer og mums   Ska jo klart serveres med kartoffelmos!mvh stine

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

StineW79 skriver:

Må indrømme at det ik er en opskrift, men mere en jeg bruger lige det jeg har ting jeg laver.

Gullerøder, løg, hvidløg og champignon steges i lidt smør.

Paprika, karry, basilikum, oregano, rosmarinen, timian, salt og pebber

Oksekød skåret i stykker, måske en enkelt kotellet, et kyllingebryst, bacon, coktailpølser, brunes med. Hælder lidt vand ved, flået tomater, lidt fløde. Simre i et par timer og mums   Ska jo klart serveres med kartoffelmos!mvh stine

Det er jo også alle ingredienser, vi har herhjemme Ja, kartoffelmos skal der til - cheddarbagt er favoritten her

Anmeld

4. oktober 2012

StineW79

Baagøe skriver:

Det er jo også alle ingredienser, vi har herhjemme Ja, kartoffelmos skal der til - cheddarbagt er favoritten her

Uhmm chederbagt lyder lækkert! Hvordan laver man det? Vh stine

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

StineW79 skriver:

Uhmm chederbagt lyder lækkert! Hvordan laver man det? Vh stine

Jeg river 100 gram cheddarost oG kommer det i kartoffelmosen sammen med lidt creme fraiche Det smager fantastisk og konsistensen er bare super

Anmeld

4. oktober 2012

StineW79

Baagøe skriver:

Jeg river 100 gram cheddarost oG kommer det i kartoffelmosen sammen med lidt creme fraiche Det smager fantastisk og konsistensen er bare super

He He tror vi ska ha gulas i morgen!! Laver en dobbelt potion, så der er til 2 dage!! Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

Pige2009

StineW79 skriver:

He He tror vi ska ha gulas i morgen!! Laver en dobbelt potion, så der er til 2 dage!! Vh stine

Jeg har sat gullasch på til mandag/tirsdag

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Baagøe skriver:

Jeg har sat gullasch på til mandag/tirsdag

Min kærste ska til USA i efterårsferien, så der ska vi helt sikkert også ha gullasch. Vil lave til 2 dage også, så slipper jeg for at tænke ret meget på hva vi ska ha til aftensmad. Thea er nemlig vild med det. Tror også vi ska hjemmelavet rødbeder til!! 

Det er godt nok også blevet vejr til gryderetter! Syntes altid det passer så godt til efterår  Vh stine

Anmeld

7. oktober 2012

Pige2009

StineW79 skriver:

Min kærste ska til USA i efterårsferien, så der ska vi helt sikkert også ha gullasch. Vil lave til 2 dage også, så slipper jeg for at tænke ret meget på hva vi ska ha til aftensmad. Thea er nemlig vild med det. Tror også vi ska hjemmelavet rødbeder til!! 

Det er godt nok også blevet vejr til gryderetter! Syntes altid det passer så godt til efterår  Vh stine

Rødbeder til gullasch!? Spiser det kun på leverpostej og deslige Ja, det er er rigtig årstid for gryderetter og jeg elsker det. Ja, det gør både Laura og jeg!

Anmeld

7. oktober 2012

StineW79

Baagøe skriver:

Rødbeder til gullasch!? Spiser det kun på leverpostej og deslige Ja, det er er rigtig årstid for gryderetter og jeg elsker det. Ja, det gør både Laura og jeg!

Det har vi altid fået til, sammen med kartoffelmos og det passer perfekt!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.