5 mdr og fodsved :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

CaWi

Godeftermiddag piger.

Min søn på 5 mdr lider af utrolig meget af fodsved.
Jeg prøver, så vidt det er muligt, at lade ham ligge uden strømper. Men synes alligevel de hele tiden er fugtige. Plus det jo også er svært når det er begyndt at være koldere.
Han har også problemer med den ene storetå,hvor huden hele tiden skaller af, som hvis han har været for længe i bad, det gør så at hans negl også er irriteret.

Nogle der har nogle gode husmor råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Team Putte

CAWI skriver:

Godeftermiddag piger.

Jeg prøver, så vidt det er muligt, at lade ham ligge uden strømper. Men synes alligevel de hele tiden er fugtige. Plus det jo også er svært når det er begyndt at være koldere.
Han har også problemer med den ene storetå,hvor huden hele tiden skaller af, som hvis han har været for længe i bad, det gør så at hans negl også er irriteret.

En fra min mødregruppe fjerner det med atamon...

Anmeld

5. oktober 2012

CaWi

Team Putte skriver:

En fra min mødregruppe fjerner det med atamon...

Er der opblandet eller ren atamon hun bruger? Og dupper hun bare fødderne med det eller bliver de "badet" i det??

Undskyld de mange spørgsmål

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

CAWI skriver:

Er der opblandet eller ren atamon hun bruger? Og dupper hun bare fødderne med det eller bliver de "badet" i det??

Undskyld de mange spørgsmål

Det ved jeg faktisk ik... Tror hun bruger det rent og ja så tror jeg de bliver duppet eller lige tørret af

Anmeld

5. oktober 2012

CaWi

Team Putte skriver:

Det ved jeg faktisk ik... Tror hun bruger det rent og ja så tror jeg de bliver duppet eller lige tørret af

Okay, det må jeg prøve
Mange tak for svar

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

CAWI skriver:

Okay, det må jeg prøve
Mange tak for svar

Så lidt Atamon er heller ik lige det jeg tænker på først når det kommer til sved

Anmeld

5. oktober 2012

Holbæktrunten

CAWI skriver:

Godeftermiddag piger.

Atamon er godt imod svamp - det er nok derfor at hun bruger det... Jeg bruger det også selv hvis jeg en sjælden gang har fået lidt svamp mellem tæerne, og det tager det i løbet af et par dage...

Jeg ville nok spørge min SP mht den tå og neglen eller evt søge læge...

Anmeld

5. oktober 2012

LLN

CAWI skriver:

Okay, det må jeg prøve
Mange tak for svar

Du skal passe på med at bruge ren atamon, det kan fremprovokere allergi for konserveringsmidler.

Anmeld

5. oktober 2012

CaWi

Tak for svar piger. Tror jeg prøver at ringe til lægen på mandag ang brugen af atamon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.