Går mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

MyLove E

Hej piger.

Har lige brug for lidt luft.

Da Elias begyndte at gå ved en gåvogn, der syntes vores Dp at han gik skævt. Så hun fik en fra dagpleje kontoret til at komme ud og se på han. Vores Dp troede det var måske hoften. Men hende fra kontoret mente det var hans fødder. Så vi har købt sko med støtte i.

Nu har han gået helt i lidt over 2 mdr. Og han går meget mærkeligt og hvis han "løber" ja så er den helt galt. Min mand siger at det jo nok bare er fordi han ikke er så gamle.
Men tog den lige med vores Dp igen. Hun syntes også at han går mærkeligt. Så hun ville kontakte kontoret igen og få dem til at få en ergoterapeut ud og kigge på ham

Jeg er bare så bange for at der er noget galt med ham

Trængte bare til at sige det til nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Masig

Tauf skriver:

Hej piger.

Har lige brug for lidt luft.

Da Elias begyndte at gå ved en gåvogn, der syntes vores Dp at han gik skævt. Så hun fik en fra dagpleje kontoret til at komme ud og se på han. Vores Dp troede det var måske hoften. Men hende fra kontoret mente det var hans fødder. Så vi har købt sko med støtte i.

Nu har han gået helt i lidt over 2 mdr. Og han går meget mærkeligt og hvis han "løber" ja så er den helt galt. Min mand siger at det jo nok bare er fordi han ikke er så gamle.
Men tog den lige med vores Dp igen. Hun syntes også at han går mærkeligt. Så hun ville kontakte kontoret igen og få dem til at få en ergoterapeut ud og kigge på ham

Jeg er bare så bange for at der er noget galt med ham

Trængte bare til at sige det til nogen

Kender nogle hvis dreng også løb underligt, eller faktisk slet ikke kunne løbe.. de tog til kiropraktor med ham og fik ham "sat på plads", det viste sig der var noget der sad skævt, og derefter var der ingen problemer, så måske det var en mulighed at få en kiropraktor til at kigge på ham?

Anmeld

4. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Håber det ikke er noge alvorligt...

Da min søn var yngre, synes han det var skægt og gå som om han havde noget i bleen.. (ret irriterende når vi var ude, for de blev ved med og spørge om han ikke trængte til og blive skiftet)

og når han løb, så løb han ligesom Jack Sparrow. (slingrede mens han løb og med hænderne svingene over hoved)

Anmeld

4. oktober 2012

MyLove E

Masig skriver:

Kender nogle hvis dreng også løb underligt, eller faktisk slet ikke kunne løbe.. de tog til kiropraktor med ham og fik ham "sat på plads", det viste sig der var noget der sad skævt, og derefter var der ingen problemer, så måske det var en mulighed at få en kiropraktor til at kigge på ham?

Tak:-) Nu vil vi starte med at får ergoterapeuten at kigge på ham og så må vi se hvad han/hun siger:-)

Anmeld

4. oktober 2012

MyLove E

Ravnholt skriver:

Håber det ikke er noge alvorligt...

Da min søn var yngre, synes han det var skægt og gå som om han havde noget i bleen.. (ret irriterende når vi var ude, for de blev ved med og spørge om han ikke trængte til og blive skiftet)

og når han løb, så løb han ligesom Jack Sparrow. (slingrede mens han løb og med hænderne svingene over hoved)

Elias går og løber også som om han er disse fuld..

Håbet heller ikke der er noget:-)

Anmeld

4. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Tauf skriver:

Elias går og løber også som om han er disse fuld..

Håbet heller ikke der er noget:-)

Altså, min søn er 3½ nu, og han går og løber perfekt... (undtaget når han glemmer og se sig for)

Anmeld

4. oktober 2012

Masig

Tauf skriver:

Tak:-) Nu vil vi starte med at får ergoterapeuten at kigge på ham og så må vi se hvad han/hun siger:-)

God ide... Håber det nemt og hurtigt kan fikses

Lyder som om der "bare" er noget der sidder lidt skævt og lige skal have en behandling inden det bliver helt perfekt

Anmeld

4. oktober 2012

MyLove E

Masig skriver:

God ide... Håber det nemt og hurtigt kan fikses

Lyder som om der "bare" er noget der sidder lidt skævt og lige skal have en behandling inden det bliver helt perfekt

Tak ja det er nok bare lige noget der skal sættes hurtigt på plads. :-)

Anmeld

4. oktober 2012

Den lykkelige

Det lyder ikke rart.. håber de kan få det til at forsvinde!! 
Nu det bare noget jeg siger, slet ikke sikkert det er det.. men jeg kender to personer som har forskellig længde på deres ben.. de går også meget mærkeligt! "Halter" ligesom afsted..
Håber i finder ud af hvad det er og får det fikset! 

Anmeld

4. oktober 2012

MyLove E

Den lykkelige skriver:

Det lyder ikke rart.. håber de kan få det til at forsvinde!! 
Nu det bare noget jeg siger, slet ikke sikkert det er det.. men jeg kender to personer som har forskellig længde på deres ben.. de går også meget mærkeligt! "Halter" ligesom afsted..
Håber i finder ud af hvad det er og får det fikset! 

Ved ikke hvad det kan være det kan også bare være ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.