ved ikke hvad jeg burde tænke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

jydeinden

er ret så harm lige nu..

som nogen af jer nok ved så fik min kæreste og jeg lavet nyt badeværelse igennem den boligforening vi bor i.. så langt så godt.

Men der var vitterligt ikke ret meget andet end bøvl.

- de havde ikke styr på hvem der skulle komme hvornår

- de overholdte aldels ikke tidsplanen

og i sidste ende blev regningen væsenligt dyrere end lovet, og forventet.. og forskellen på tilbudsprisen og den pris vi skal give, ja den hænger på kæresten og jeg. Så hvor der blev aftalt at der skulle findes en vask og et skab til nogenlunde samme pris som det der ellers var med i tilbuddet, ja så blev det lige 4 GANGE så dyrt. så vi hænger på en regning på lige knap 3000 kroner, for en anden varer end den vi havde forventet.. og da vi naturligvis ikke havde det på skrift men kun mundligt ja så er der ikke noget at komme efter...

ville ikke så meget udover at rase lidt ud tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

En mundlig aftale er lige så bindene, som en skriftlig! Øv hvor træls! Vh stine

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

StineW79 skriver:

En mundlig aftale er lige så bindene, som en skriftlig! Øv hvor træls! Vh stine

ved ikke om det også gælder den slags ting.. for han vil jo til en hver tid kunne sige at der ikke blev sagt noget om det, og min kæreste vil kunne sige at det blev der..

og ja det er rigtigt trælst, for man står og kan bare se ens penge forsvinde, man ved ikke til hvad, og det er i en måned hvor det virkeligt er presset økonomisk i forvejen.

Anmeld

4. oktober 2012

heaven

er det et tilbud eller et overslag du har fået?? tilbud er bindende, overslag er ikke.... hvis det er et tilbud i har fået, skal i ikke betale ekstra... ellers er det retten.....

Jannie 

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

heaven skriver:

er det et tilbud eller et overslag du har fået?? tilbud er bindende, overslag er ikke.... hvis det er et tilbud i har fået, skal i ikke betale ekstra... ellers er det retten.....

Jannie 

det er et tilbud med vores underskrift, og jeg formodede sådan set også at man skulle skrive under på ny hvis aftalen blev ændret.. men da det er en rettelse som er sket mellem os og vvs manden så skal man måske ikke?

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Hvor er det bare typisk sådan noget!

Man kan så sige at det heldigvis ikke er "mere" end 3000 kr, selvom det stadig er mange penge.

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

Benjamins'mor skriver:

Hvor er det bare typisk sådan noget!

Man kan så sige at det heldigvis ikke er "mere" end 3000 kr, selvom det stadig er mange penge.

for os er det rigtigt mange penge da vi desværre begge to er på kh, og kæresten ingen indtægt har pt ( kommunen er nogle sløvpadder) så vi lever lige pt af 5700 kroner plus 700 jeg havde liggende og af det beløb er der ikke trukket nogen former for regning

Anmeld

4. oktober 2012

Dustmuz

Jannie 

overtager lige lidt

Tilbuddet er gået igennem boligforeningen. derfor har vi som sådan ikke noget med tilbudet at gøre.. Så rent juridisk er der ikke ret meget at komme efter
Andet end vi skal betale differencen imellem det som er med i tilbudet og det som der bliver sat op..

aftalen mellem mig og VVS gutten var at han skulle finde en lille firkantet vask til ca samme pris som den der ellers ville blive sat op..

Det der så bliver sat op er et sæt til 2900, vi betaler derudover for svendetimen..
alt han trækker fra er 552, som den gamle vask kostede..

i min verden er en prisforskel på 2400kr, altså ikke ca samme pris.. Den regning hænger vi på, da VVS manden var så røve langsomme om at vende tilbage til os, at boligforeningen HAR betalt.. og derfor kan vi ikke få regningen med det budgeterede beløb fra boligforeningen

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

jydeinden skriver:

for os er det rigtigt mange penge da vi desværre begge to er på kh, og kæresten ingen indtægt har pt ( kommunen er nogle sløvpadder) så vi lever lige pt af 5700 kroner plus 700 jeg havde liggende og af det beløb er der ikke trukket nogen former for regning

Kan i ikke få regningen delt?

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

Benjamins'mor skriver:

Kan i ikke få regningen delt?

ved vi ikke endnu da det firma er næsten lige så svært at få fat i som mureren var

dustmuz ringede til dem5 gange idag og det eneste han fik ud af det var en optaget tone i den anden ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.