Adventsgaver eller Kalendergaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Vores brøn får 24 små, store gaver

Fordi vi har en fantastisk farmor, farfar og mormor, som der hjælper til...

Farmor og Farfor giver 8 gaver til hver og det samme gør mormor, og så giver vi 8 gaver til hver...

(Også spændende for forældrene fordi vi ikke ved hvad der er i)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Nille-pigen

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hjemme hos os har vi altid brugt at give adventsgaver. Det har vi gjort fordi vi hellere ville give 4 gode gaver end 24 små krims-krams gaver.

Istedet har vi vægtet højt, at sætte os sammen og se børnenes julekalender og dertil har hørt en Børnenes U-landskalender og de sidste par år også en chokoladekalender. (selvom moren synes det tit er noget ringe chokolade, så har hun givet efter )

Hvordan er det hjemme hos jer? - er I til Adventsgaver eller Kalendergaver, - og Hvorfor har I valgt lige præcis det?

hvis det skal være en ordentlig chokoladejulekalender så prøv den fra frelsens chokolade ... den er god

vores søn er endnu for lille til at han får noget af det...

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hjemme hos os har vi altid brugt at give adventsgaver. Det har vi gjort fordi vi hellere ville give 4 gode gaver end 24 små krims-krams gaver.

Istedet har vi vægtet højt, at sætte os sammen og se børnenes julekalender og dertil har hørt en Børnenes U-landskalender og de sidste par år også en chokoladekalender. (selvom moren synes det tit er noget ringe chokolade, så har hun givet efter )

Hvordan er det hjemme hos jer? - er I til Adventsgaver eller Kalendergaver, - og Hvorfor har I valgt lige præcis det?

Laura har fået kalendergaver de første par år, men i år er hun 3 år, så hun får kalendergaver. Vi skal åbne dem hver dag, når vi kommer hjem og så uhygge lidt med det Gad vide, hvad der mon kommer som julekalender på hhv. DR og TV2 i år

Anmeld

4. oktober 2012

FruHolm <3

Her vil jeg sige han får begge dele , han får små kalender gaver af 30-50 kr hver dag og på søndagene i advent får han større gaver til 100-150 kr  

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Adventsgaver, vil gerne give min søn lidt større gaver.

Anmeld

4. oktober 2012

Muhmi

Det ved jeg ikke endnu, Silas får ikke noget i år tror jeg, han er så lille, så det fatter han jo slet ikke endnu..

Men jeg tror det både bliver kalender og adventsgaver han får når det kommer dertil... Men tror ikke jeg begynder på det før til næste år

Anmeld

4. oktober 2012

MorDk

I år har jeg valgt at Bassen skal have kalendergave ♥ Han er 2 år gammel. Men ellers tror jeg adventsgaver bliver løsningen.... på længere sigt.

Anmeld

4. oktober 2012

Mother-love

Jeg giver kalender gaver i år. Og de vil bestå af vendespil, træpusle spil med de der dutter på. Bolde, dublo figurer, og bl.a. Små dyr der kan sige noget samt bondegårdsdyr og den slags. Det blover ikke heæt billigt. Men heller ikke sygt dyrt. Synes ikke at det er køb og smid ud ting jeg har skaffet indtil videre.

Ved hun får adventsgaver af farmor. Da hun arbejder som regnskabschef ved KE mathisen som jo er en legetøjsforhandler. Så hun sparer rigtig mange penge på legetøj. Så derfor køber jeg de små kalender gaver og så får hun de store gaver i advent af farmor og hendes kæreste

Anmeld

4. oktober 2012

Maja_4000

Har stemt adventsgaver .. Men når Caroline bliver ældre får hun hver dag i stedet .. Det er det jeg er vokset op med , og jeg syntes det var sååå hyggeligt

Anmeld

4. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Adventsgaver. Og lillebror kan få lov til at lege med papiret...ser ikke rigtig formålet med at han skal have adventsgaver i en alder af 7 mdr. (til jul).

Og da vi ikke har økonomi til at købe kæmpe gaver hver dag og synes at kalendergaver hurtigt kan blive noget ubrugeligt skidt, har vi valgt adventgaver.

Og han får for omkring 100 kr pr. gave. Tror de vækker ligeså stor glæde som hvis de kostede 1000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.