Update: Utålmodig !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

baby012

Vil starte med at sige tak til jer som krydsede fingre for os mht. lejligheden / rækkehuset dom vi virkelig gerne ville have <3 vi sad og ventede dernede i en time og ventede på svar.. Vi skal virkelig væk fra det sted vi er nu .... Og da klokken blev 15 hentede sekretæren opsigelsen til vores nuværende lejlighed, og lejekontrakten til huset !!! Er så glad !!  

for have, egen gård foran huset over og under etage, vaskemaskine, må have to husdyr, bare det at jeg kan stille den lille nye ud i barnevognen når han skal skove, storesøster kan rent faktisk komme ud næste sommer, og i sneen Til vinter .. Det bare så fedt.. 104 kwm i hus har kun 75 kwm nu.. Så det jo meget i forhold til !! Tror virkelig vi bliver glad for det <3 

det er en fantsastisk før-julegave da vi overtager den 30/11 så må jeg igang med at pakke !  

tak igen!!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

LRJ

Lahn11 skriver:

Vil starte med at sige tak til jer som krydsede fingre for os mht. lejligheden / rækkehuset dom vi virkelig gerne ville have <3 vi sad og ventede dernede i en time og ventede på svar.. Vi skal virkelig væk fra det sted vi er nu .... Og da klokken blev 15 hentede sekretæren opsigelsen til vores nuværende lejlighed, og lejekontrakten til huset !!! Er så glad !!  

for have, egen gård foran huset over og under etage, vaskemaskine, må have to husdyr, bare det at jeg kan stille den lille nye ud i barnevognen når han skal skove, storesøster kan rent faktisk komme ud næste sommer, og i sneen Til vinter .. Det bare så fedt.. 104 kwm i hus har kun 75 kwm nu.. Så det jo meget i forhold til !! Tror virkelig vi bliver glad for det <3 

det er en fantsastisk før-julegave da vi overtager den 30/11 så må jeg igang med at pakke !  

tak igen!!   

Tillykke  

så er det bare med at få pakket alt ned, så i er klar til at flytte der 

Anmeld

4. oktober 2012

baby012

Lone H. skriver:

Tillykke  

så er det bare med at få pakket alt ned, så i er klar til at flytte der 

Ja det jo det, men ej hvor er det dejligt !!  

Anmeld

4. oktober 2012

LRJ

Lahn11 skriver:

Ja det jo det, men ej hvor er det dejligt !!  

Det bliver hvertfald dejligt for jer 

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

Stort tillykke.  Jeg har selv stået i en situation, hvor vi bare skulle væk NU, og det er simpelthen en koloenorm lettelse når man endelig får muligheden for at hive pløkkerne op og danne nye rammer for sig selv og familien!

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Lahn11 skriver:

tak igen!!   

Hvor skøøønt for jer!

Anmeld

4. oktober 2012

wamse

Stort tillykke

Anmeld

4. oktober 2012

Babydrøm

Stort tillykke, hvor skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.