Hold sutten ren og lækker, - og lige ved hånden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Heidi72

Da mine drenge var bette brugte de begge to sut. Det var jeg generelt glad for. Det kunne nemlig give dem ro når maven bøvlede lidt, eller de bare var blevet lidt overtrætte.

Så længe vi var hjemme gik det ok, - om ikke andet så med en suttekæde. Men når vi var i mødregruppe eller på besøg, så endte det altid med at jeg sad med hele hovedet nede i pusletasken for at finde sutten, mens det arme barn skreg sine lunger ud. 

-Og sutten den var PIST VÆK! Når jeg så endelig fik gravet den op af det nederste hjørne, så var den fuld af fnuller og ikke særlig lækker.

Nu da mine børn er blevet store og startet i skole bruger de selvfølgelig ikke mere sut  hihi - og nu har jeg fundet løsningen på problemet. Too Late! - men så kan det jo komme jer andre til gode.

Derfor har jeg lige nu sat Sutteboksen ned fra 89,- til 59,-

Den holder sutten ren og lækker, - og så kan den sættes fast på pusletaskens håndtag eller på siden af barnevognen.

Nu behøver du ikke længere stå nede i Bilka og svede mens alle kigger på dig over at dit barn det skriger nede i barnevognen...

http://drengeting.dk/shop/sutteboks-223p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Dot D

Den ser da smart ud.... Den kunne jeg godt have brugt i stedet for suttesnoren, meeeeeen det er jo længe siden, det var aktuelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.