Hvornår kunne jeres børn lave perleplader ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.139 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Maja_4000

Altså med Hama Maxi f.eks.

Spørger fordi jeg lige så på hjemmesiden at det er fra børn FRA 3 år .. Men jeg synes da jeg kender mange dagplejemødre som har haft det .. Og der er børnene jo som regel under 3

Og jeg ville faktisk tro at Caroline "sagtens" ville kunne styre det nu .. Hun er 22 måneder .. Selvfølgelig ville hun jo ikke lave elefanter osv. Men bare dét at sætte perlerne på plade ..

Hvad mener I ? Er en på 22 måneder for lille ? Og hvornår begyndte jeres børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

serinasmor

Maja_4000 skriver:

Spørger fordi jeg lige så på hjemmesiden at det er fra børn FRA 3 år .. Men jeg synes da jeg kender mange dagplejemødre som har haft det .. Og der er børnene jo som regel under 3

Og jeg ville faktisk tro at Caroline "sagtens" ville kunne styre det nu .. Hun er 22 måneder .. Selvfølgelig ville hun jo ikke lave elefanter osv. Men bare dét at sætte perlerne på plade ..

hmmm ... serina kan godt nu ... og har nok motorisk kunnet det i et ½ års tid ... men det er ikke noget jeg vel lade hende sidde med selv endnu ... hun synes heller ikke det er sjovt særlig længe

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Det er vist i virkeligheden mest et spørgsmål om, hvor vidt barnet kan lade være med at æde perlerne 

Men fra ca. 2 år, vil jeg mene... Afhængigt af finmotorik og koncentrationsevner.

Anmeld

4. oktober 2012

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Jeg tror også mine var omkring 20 mdr gamle, især den mellemste, for hendes finmotorik var ekstraordinær, fordi hun først kunne gå da hun var 22 mdr, så hun havde udviklet sproget og finmotorikken langt mere end gennemsnittet.

den ældste kom hjem fra weekend hos sin farmor, da hun var der omkring 2o mdr, og havde lavet perleplader, kan jeg huske, og hun var meget stolt.

Og det har vist også været nogenlunde der omkring med den yngste.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

4. oktober 2012

Maja_4000

Tak for svar

Tror det ryger på ønskesedlen til fødselsdag og jul så

Anmeld

4. oktober 2012

foto på lærred

Vi startede med de helt store perler og perleplader. Jeg tror hun var 2 et halvt år før hun havde tålmodigheden til det. Da hun var lidt over 3 år blev det så de "alm" perler vi brugte. Det er stadigvæk ikke helt et hit her. Hun gider kun 10 minutters tid, så vil hun videre til noget andet.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

4. oktober 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Laura begyndte så småt, da hun var 2 år, men kunne ikke så godt. Nu er hun så 3 oklare blevet noget bedre Men det er jo forskelligt fra barn til barn. Laura var bare ikke parat før nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.