hvor lang tid bruger de størrelserne 86 og 92?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.806 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

modesty

Min søn er på vej op i str. 86 og jeg er IGEN kommet til at købe for meget tøj. ARGH! Hvorfor kan jeg ikke styre mig selv?!

Nå, men jeg prøver at trøste mig med at han nok kan bruge den her størrelse i lidt længere tid end de mindre. Eller hvad?

Hvor lang tid brugte jeres str. 86 og efterfølgende str. 92? Sådan cirka?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

kristinaS

modesty skriver:

Min søn er på vej op i str. 86 og jeg er IGEN kommet til at købe for meget tøj. ARGH! Hvorfor kan jeg ikke styre mig selv?!

Nå, men jeg prøver at trøste mig med at han nok kan bruge den her størrelse i lidt længere tid end de mindre. Eller hvad?

Hej. Synes min søn har brugt 86 i lang tid, er lige gået op i en 92 nu. Han har brugt 86 fra oktober sidste år til denne sommer. Og tror også 92 er en str der holder lang tid.

Anmeld

4. oktober 2012

FruStolpe

modesty skriver:

Vores datter rykkede op i 86 lidt efter hun blev 1 år. Hun er nu i 92 med enkelte ting i 98.

Hun bliver 2år på søndag

Anmeld

4. oktober 2012

serinasmor

Serina begyndte med 92 i januar/februar/marts .. kan passe det endnu ..(det meste) ... skifter nok til jul eller lige efter igen

Anmeld

4. oktober 2012

Lunae

modesty skriver:

Min datter er lige blevet to og har brugt 86 nærmest i 9 mdr eller noget. Hun er i str 92 i det meste nu!

Anmeld

4. oktober 2012

Leneur

Sidste år til jul ønskede jeg str. 92 til min datter, fordi hun var på vej ud af 86. Hun er nu 3 år og 2 mdr og er stadig i str. 92, hvor noget er for stort til hende endnu, så det kan godt vare længe endnu.

Anmeld

4. oktober 2012

Bellas Mor

Min datter har kunne bruge alt sit tøj i str. 86 i et års tid, men sprang så str. 92 over, og er gået direkte over til str. 98!! Hun tog lige et ordentligt ryk! Det var lidt et chok...

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Mine drenge er 2 år og 4 måneder og har brugt str. 92 lææææænge! Men det er osse fordi jeg hellere vil have at bukserne er for lange end at de stumper. Har købt str. 98 i flyverdragter og vinterjakker, men ellers bruger de stadig 92.

Anmeld

4. oktober 2012

Maja_4000

Caroline kom over i 86 da hun blev 1 år .. Sådan cirka Hun er nu knap 22 måneder og er så småt på vej over i 92 .. Mange ting er stadig aaaaalt for stort i 92 .. F.eks. er hendes ben sleeet ikke lange nok til bukserne Men undertæj , bluser , og overtøj går sådan ok
Jeg satser på at hun kan bruge 92 i lang tid , for jeg har også købt alt for meget Hehe

Anmeld

4. oktober 2012

modesty

Tak for svar alle. Okay, det ser ud til at han får rigelig mulighed for at bruge alt det jeg har købt. Måske han ovenikøbet når at slide det så meget så jeg må købe noget mere, hæhæh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.