Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja skrev jo som sagt jeg havde været ved vagt lægen med værre og værre smerter ( da vi alligevel var indlagt, da vores yngste havde problemer med hendes astma) blev sendt til skadestuen hvor jeg blev indlagt hmm så måtte min kæreste blive hos vores datter. Fik noget andet smertestillende og det HJALP. Næste morgen ca kl 10( blev udskrevet kort tid efter) kom der en læge og forklarede lidt omkring de to operationer jeg havde fået foretaget
blev lidt underlig i hovedet og spurte hvilke to operationer? jeg havde da kun fået opereret navlebrok.. Lægerne undrede sig lidt over jeg ikke havde fået noget af vide men da de opererede mig fandt de et ekstra brok i højre side ad maven og ordnede det med det samme! Så i stedet for at få lagt et net ind i maven på ca 5 cm som de havde sagt så ligger der nu et net på ca 20*30 cm, sat fast med hæfte klammere!
Er sku sur over jeg intet har fået at vide om dette overhovedet! og jeg skulle jo bare tage panodiller og iprener da jeg blev udskrevet men det hjalp overhovedet ikke, så har faktisk gået rundt i 6 dage og taget piller der har hjulpet lige så meget som hvis jeg havde undladt at tage noget smerte stillende overhovedet!
Men har nu fået de rigtige piller der HJÆLPER!
ps skal lige siges at da både jeg var indlagt og min kæreste var indlagt med vores yngste pige ringede de fra børnehaven og fortalte vores store pige var faldet og havde slået hendes baghovede og fåer hjernerystelse jeg tænkte bare hold da kæft vi må være verdens mest uheldige mennesker!
Har det meget bedre idag og det har vores piger også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da op et chok du må ha fået da han sagde det og hvor er det for dårligt de ingen ting har sagt
men håber de piller hjælper dig nu og begge dine børn snart for det godt igen og håber det hele vender sig for jer alle 3
Frøken Christiansen skriver: Ja skrev jo som sagt jeg havde været ved vagt lægen med værre og værre smerter ( da vi alligevel var indlagt, da vores yngste havde problemer med hendes astma) blev sendt til skadestuen hvor jeg blev indlagt hmm så måtte min kæreste blive hos vores datter. Fik noget andet smertestillende og det HJALP. Næste morgen ca kl 10( blev udskrevet kort tid efter) kom der en læge og forklarede lidt omkring de to operationer jeg havde fået foretaget blev lidt underlig i hovedet og spurte hvilke to operationer? jeg havde da kun fået opereret navlebrok.. Lægerne undrede sig lidt over jeg ikke havde fået noget af vide men da de opererede mig fandt de et ekstra brok i højre side ad maven og ordnede det med det samme! Så i stedet for at få lagt et net ind i maven på ca 5 cm som de havde sagt så ligger der nu et net på ca 20*30 cm, sat fast med hæfte klammere! Er sku sur over jeg intet har fået at vide om dette overhovedet! og jeg skulle jo bare tage panodiller og iprener da jeg blev udskrevet men det hjalp overhovedet ikke, så har faktisk gået rundt i 6 dage og taget piller der har hjulpet lige så meget som hvis jeg havde undladt at tage noget smerte stillende overhovedet! Men har nu fået de rigtige piller der HJÆLPER! ps skal lige siges at da både jeg var indlagt og min kæreste var indlagt med vores yngste pige ringede de fra børnehaven og fortalte vores store pige var faldet og havde slået hendes baghovede og fåer hjernerystelse jeg tænkte bare hold da kæft vi må være verdens mest uheldige mennesker! Har det meget bedre idag og det har vores piger også
Herlighed!
Det var godt nok meget på en gang.... Og utroligt, at ingen har tænkt på, at fortælle dig, hvad de havde gjort i din mave.
- Men godt at I alle har det bedre.
B&J skriver: hold da op et chok du må ha fået da han sagde det og hvor er det for dårligt de ingen ting har sagt men håber de piller hjælper dig nu og begge dine børn snart for det godt igen og håber det hele vender sig for jer alle 3
CamillaSoefelt skriver: Hold da op en ringe Info, det har de lige svedt ud på vejen? Hvor blev du op henne?Er dine døtre ok nu?
Hold da op en ringe Info, det har de lige svedt ud på vejen? Hvor blev du op henne?Er dine døtre ok nu?
Ciss skriver: Herlighed! Det var godt nok meget på en gang.... Og utroligt, at ingen har tænkt på, at fortælle dig, hvad de havde gjort i din mave. - Men godt at I alle har det bedre.
Der kan jo forekomme noget under en operation, hvor de er nød til at fikse det også.
Det er da bedre, end at du så igen fik smerter, og igen skulle opereres.
Men kan godt forstå du var frustreret, for sikke da en dag.
Håber dine børn er friske igen (og dig selv selvf)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128