Endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

mpr

SÅ nu har jeg omsider fået tilmeldt mig en ny læge! YES! overflyttelse 5. november lige efter jeg har fået min nr. 2 hpv sprøjte.. Men tænker lidt der er tre læger det nye sted... Og i overflyttelses tingen på kommunens hjemme side kunne jeg ikke vælge hvilken læge jeg ville have.. Hvordan gør man det? Altså så man har en fast læge.. For vil virkelig gerne have kvinden de har.. Derud over hvor svært vil det blive for mig at få min nr. 3 hpv sprøjte? En af mine veninder gjorde mig nemlig nervøs ved at sige at der kunne blive problemer med at få en tid til den fordi så mange ville have den??? Men var nød til at skifte kunne ikke vente til til feb. næste år for at skifte læge bare for at vente på den sidste sprøjte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Babydrøm

Jeg har også lige skiftet læge, pga. flytning. Der er også 3 læger. Jeg bad om at få hende kvinden, så det har jeg fået. Altså første gang jeg var der. Så går ud fra jeg kan få hende, når jeg ønsker det.

Ved ikke det med vaccinen, men tænker da at det burde du da godt kunne få ved din nye læge. Andet ville da være mærkeligt synes jeg, men ved det ik med sikkerhed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.