emsaroto skriver:
hus.. ingen 10-15 årige
?
Du skal ikke være bange vense.
Jeg arbejder selv med den spirituelle verden, og i 90% af den slags tilfælde er det noget rent fysisk der er tilstede.
I har sikkert det man kan kalde et spændings-fald, det vil sige, at der ikke er nok spænding på jeres elnet, sådan at ting I har forsøgt at tænde for, men som ikke er blevet slukket efter forsøget, fordi man ikke husker at have slukket eller tændt, så pludseligt tænder, ordi der så er strøm nok.
Så få fat i en elektriker i første omgang, og få vedkommende til at tjekke jeres elnet igennem.
Det kan udmærket være en modstand i den nærliggende transformator, der er for stærk.
Det er nemlig typisk at den slags kan ske, omkring morgen og aften, hvor der er mest tryk på elnettet, og så mærker man intet til det igennem dagen, fordi folk ikke er hjemme, men så kan det dukke op igen om aftenen, hvor folk laver mad og den slags.
grunden til at jeg spurgte om det andet, er at præteens og unge teens kan agere som en slags "poltergeister" pga af de psykiske frustrationer, de går igennem, og der igennem udlader en masse energi, som kan lave "ballade" både hjemme hos dem selv eller endda hos naboer.
Selvfølgelig er der ingen, der opdager hvad der egentlig foregår eller er årsagen, for det går over igen, men det kan få folk til at ofre en masse unødige penge, på noget, som måske kun vil forekomme den ene gang eller ganske kortvarigt.
Men HVIS du vitterligt har fået besøg af et væsen, som ikke bør være der, så skal du ikke være bange af den grund.
De gør ingen ting, laver højest lidt uorden mht det at tænde og slukke for ting og måske flytte lidt rundt på genstande, men igen de gør ikke noget.
Og nej..det er som regel ikke spøgelser eller ånder, det kan lige sågodt være nogle små "ikke sete" væsener, så som en slags alfer eller nisser. den åndelige verden indeholder mange forskellige væsener, der lever og opholder sig på forskellige planer.
Men igen...hold begge ben på jorden..jeg vil bide mig selv i næsen på, at du har spændingsproblemer i elnettet.
Og ellers så kan du få hjælp til at få de besøgende væk af en empat eller clair voyant-
Men som sagt...bange for det skal du ikke være