tør nærmest ikke være alene her ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

SussieThyssen

emsaroto skriver:

FOR HER ER tisse UHYGGELIGT!!!

Det starter med at jeg har afleveret Oskar i dagplejen, og kommer hjem til lys over det hele (vil gerne indrømme noget af det er mig selv), og en tændt radio?
Og jeg ved med sikkerhed, at den radio ikke var tændt da vi kørte, for jeg kan huske at jeg tænkte på at vi da skulle hører mere radio end om morgenen..

Men ja. 
Så skulle jeg varme noget i mikroovnen, som så ikke gad varme.. Altså den var gået i gang, men gad ikke varme. Og pludselig tændte den skide radio sig igen!

Nå, slukker begge ting, varme den alm. ovn op og går ned i stuen. Tænder for tv og boxer. Det gider først og virke, da jeg render ud af stuen og kommer tilbage igen!? 
Og nå ja .. pludselig virker den alm. ovn heller ikke ..

nå sidder i stuen og slapper af nu ..
Men hernede er det lyset der slukker og tænder som det passer sig. Virkelig mærkeligt .... 

Bor I i hus eller lejlighed?

Og er der en 10-15 årig i nærheden? Som nabo mener jeg?

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Mother-love

jeg er typen der tror på genfærd. da vi har en her i vores lejlighed der kommer engang i mellem for at se om alt er okay. det er lidt over en uge siden jeg så skyggen på vores dør i entreen imens jeg havde isabella i bad. og så er vores entre idet hele taget meget hjemsøgt heheh.
så længe det er ganske venligt og ikke nogen chikane så synes jeg det er lidt hyggeligt.

men i din situation ville jeg nok mere tænke at der er noget med jeres elektronik...

Anmeld

4. oktober 2012

emsaroto

lisesp83 skriver:

Bor du i Horsens?

jep ..

Anmeld

4. oktober 2012

emsaroto

SussieThyssen skriver:

Bor I i hus eller lejlighed?

Og er der en 10-15 årig i nærheden? Som nabo mener jeg?

Kærligst
Sussie

hus.. ingen 10-15 årige

Anmeld

4. oktober 2012

SussieThyssen

emsaroto skriver:

hus.. ingen 10-15 årige

Du skal ikke være bange vense.

Jeg arbejder selv med den spirituelle verden, og i 90% af den slags tilfælde er det noget rent fysisk der er tilstede.
I har sikkert det man kan kalde et spændings-fald, det vil sige, at der ikke er nok spænding på jeres elnet, sådan at ting I har forsøgt at tænde for, men som ikke er blevet slukket efter forsøget, fordi man ikke husker at have slukket eller tændt, så pludseligt tænder, ordi der så er strøm nok.
Så få fat i en elektriker i første omgang, og få vedkommende til at tjekke jeres elnet igennem.
Det kan udmærket være en modstand i den nærliggende transformator, der er for stærk.
Det er nemlig typisk at den slags kan ske, omkring morgen og aften, hvor der er mest tryk på elnettet, og så mærker man intet til det igennem dagen, fordi folk ikke er hjemme, men så kan det dukke op igen om aftenen, hvor folk laver mad og den slags.

grunden til at jeg spurgte om det andet, er at præteens og unge teens kan agere som en slags "poltergeister" pga af de psykiske frustrationer, de går igennem, og der igennem udlader en masse energi, som kan lave "ballade" både hjemme hos dem selv eller endda hos naboer.
Selvfølgelig er der ingen, der opdager hvad der egentlig foregår eller er årsagen, for det går over igen, men det kan få folk til at ofre en masse unødige penge, på noget, som måske kun vil forekomme den ene gang eller ganske kortvarigt.

Men HVIS du vitterligt har fået besøg af et væsen, som ikke bør være der, så skal du ikke være bange af den grund.
De gør ingen ting, laver højest lidt uorden mht det at tænde og slukke for ting og måske flytte lidt rundt på genstande, men igen de gør ikke noget.
Og nej..det er som regel ikke spøgelser eller ånder, det kan lige sågodt være nogle små "ikke sete" væsener, så som en slags alfer eller nisser. den åndelige verden indeholder mange forskellige væsener, der lever og opholder sig på forskellige planer.

Men igen...hold begge ben på jorden..jeg vil bide mig selv i næsen på, at du har spændingsproblemer i elnettet.
Og ellers så kan du få hjælp til at få de besøgende væk af en empat eller clair voyant-

Men som sagt...bange for det skal du ikke være 

Anmeld

4. oktober 2012

Koen.

tankai skriver:

Jeg var flygtet og aldrig kommet tilbage! 

Nøj, det lyder bestemt ikke som en rar følese, man har når man er der! 

Haha samme her havde aldrig sat mine ben der igen det er jeg sku for stor en kylling til

Anmeld

4. oktober 2012

lisesp83

emsaroto skriver:

jep ..

Ser dig om morgenen når jeg afleverer min datter i dagpleje. Oppe ved Føtex

Der har været strømsvigt mange steder i byen, over flere gange idag. Det forklarer nok bare ikke det med din mikrobølgeovn. 

Anmeld

5. oktober 2012

emsaroto

lisesp83 skriver:

Ser dig om morgenen når jeg afleverer min datter i dagpleje. Oppe ved Føtex

Der har været strømsvigt mange steder i byen, over flere gange idag. Det forklarer nok bare ikke det med din mikrobølgeovn. 

ej hvor sjovt
Sig lige hej næste gang Eller det ser måske ud som jeg har mega travlt ?  

Anmeld

5. oktober 2012

MomInTheMaking

Frk. Himmelblå skriver:

Nogle ville måske ringe efter en clairvoyant... 

Og så er der alle os andre, der nok ville ringe efter vice værten/ en elektriker 

Haha oh so true.

Anmeld

5. oktober 2012

lisesp83

emsaroto skriver:

ej hvor sjovt
Sig lige hej næste gang Eller det ser måske ud som jeg har mega travlt ?  

Hehe, kører forbi i bil

Stikker da lige hovedet ud næste gang og råber hej, så lad vær at falde af cyklen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.