Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej..
har lige fået en mail om jeg har vundet..
men jeg kan ikke komme i weekende. jeg har forstukket mit ledebånd, så skal holde mig i ro..
så er der en der vil der kunne tænke sig den.? eller finde en anden vinder.?
rigtig god dag alle..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Klematis skriver: Har også vundet, og kommer ikke. En der ønsker min billet også?
Har også vundet, og kommer ikke. En der ønsker min billet også?
håber der er nogle der vil ha dem..
Jeg har også vundet, men vil meget gerne ha min kæreste med.. så jeg modtager gerne en ekstra Men altså, hvis nogle vildt gerne vil med ogik har billet er det self ok at gi dem.
Men.. jeg er her
HeidiØ skriver: Jeg har også vundet, men vil meget gerne ha min kæreste med.. så jeg modtager gerne en ekstra Men altså, hvis nogle vildt gerne vil med ogik har billet er det self ok at gi dem. Men.. jeg er her
lucas<3 skriver: hej.. har lige fået en mail om jeg har vundet.. men jeg kan ikke komme i weekende. jeg har forstukket mit ledebånd, så skal holde mig i ro.. så er der en der vil der kunne tænke sig den.? eller finde en anden vinder.? rigtig god dag alle..
Jeg vil meget gerne have en billet Har ingen billet, men vil så gerne derud..
_-Kathrine-_ skriver: Jeg har også vundet... JuhuuuuuDet kan være vi ses dernede
Jeg har også vundet... JuhuuuuuDet kan være vi ses dernede
uuuuh ja måske Vi burde altså nu osse ses alligevel, det har vi talt om længe
Vi får gæster både lørdag og søndag, så ved ik hvornår jeg kommer. Hvornår skal I derind?
Søde Heidi jeg har også vundet en - men vi har tusinde planer i weekenden, så kommer ikke afsted - vil du have min til din kæreste?
Mig Hvis Lucas<3 giver sin til en anden.
Mette. skriver: Søde Heidi jeg har også vundet en - men vi har tusinde planer i weekenden, så kommer ikke afsted - vil du have min til din kæreste?
Iiiih Mette, det vil jeg SÅ gerne TAAAAAAK søde! Kan jo bare selv hente den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128