Hormonbehandling. Spørgsmål til str. på ægblærerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vi er temlig hemmeligt gået i gang med behandling for at få en lillebror eller lilesøster til vores barn. (vi var også i behandling første gang. )

Jeg har fået tablet i 5 dage (pergotime) og sprøjte 2 dage. Skal tage den 3. og sidste i dag.

I dag skal jeg ind og skannes, og mit spørgsmål til jer der har prøvet det samme er:

Hvor store var jeres ægblærer ved skanningen på 10 dagen?
Blev i skannet igen på 12 dagen? og hvor store var de så der?

Håber i vil dele jeres erfaringer.

Sidste gang, da vi skulle have vores første barn, blev jeg skannet på 11 dagen, og havde 2 stk. ægblærer på 20 mm, jeg blev insimineret på 13 dagen.

Jeg er både spændt og nervøs for i dag..

Kan i have en dejlig dag der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Vi er temlig hemmeligt gået i gang med behandling for at få en lillebror eller lilesøster til vores barn. (vi var også i behandling første gang. )

Jeg har fået tablet i 5 dage (pergotime) og sprøjte 2 dage. Skal tage den 3. og sidste i dag.

I dag skal jeg ind og skannes, og mit spørgsmål til jer der har prøvet det samme er:

Hvor store var jeres ægblærer ved skanningen på 10 dagen?
Blev i skannet igen på 12 dagen? og hvor store var de så der?

Håber i vil dele jeres erfaringer.

Sidste gang, da vi skulle have vores første barn, blev jeg skannet på 11 dagen, og havde 2 stk. ægblærer på 20 mm, jeg blev insimineret på 13 dagen.

Jeg er både spændt og nervøs for i dag..

Kan i have en dejlig dag der ude

Jeg har været i IVF så ved ikke om det er det samme, da de tog æg ud, mener jeg de var omkring 15-18 mm men er ikke helt 100

Håber det går rigtig godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.