Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseRH skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har mødt:
StineW
Milla-Victoria's mor
Lise skriver: Jeg har gjort stort indtryk Du har været hjemme hos mig og købe nogle bluser mens du var gravid.
Jeg har gjort stort indtryk
Du har været hjemme hos mig og købe nogle bluser mens du var gravid.
NÅÅÅ ja... det er jo så længe siden. men DET kan jeg da godt huske.. men jeg kunne ikke huske hvem du var herinde..
Benjamins'mor skriver: Inspireret af en anden tråd fra tauf (tror det er hendes brugernavn).Synes jeg det kunne være sjovt at høre hvem i har mødt herinde fra.SÅ hvem har i mødt? Jeg har mødt Lucas<3 - hun er min genbo. Minbabyoscar<3komodo.miinimeal - min tidligere underbo Og lulleh
Inspireret af en anden tråd fra tauf (tror det er hendes brugernavn).Synes jeg det kunne være sjovt at høre hvem i har mødt herinde fra.SÅ hvem har i mødt? Jeg har mødt Lucas<3 - hun er min genbo. Minbabyoscar<3komodo.miinimeal - min tidligere underbo Og lulleh
rikkeregnbue skriver: Vi må finde ud af noget snart! Jeg har mødt LouiseRH, min bedste veninde Musen2 og Chancen Min plan er at møde lidt flere, hæhæ
Vi må finde ud af noget snart!
Jeg har mødt LouiseRH, min bedste veninde
Musen2 og Chancen
Min plan er at møde lidt flere, hæhæ
Den er jeg med på....
Har du nogle planer for i morgen eftermiddag????
/Mette
Jeg håber vi kommer til at ses mere.
Isabella_mor skriver: jeg har mødt HeidiØ Det er vidst det.!
jeg har mødt HeidiØ
Det er vidst det.!
Jeg har set dig til Ballonopsending for Tobias men det var jo ikke rigtig at møde men set dig har jeg
Nu som Moar skriver: Jeg har mødt: StineW Milla-Victoria's mor
Har du mødt mig? Hvor?? Vh stine
Jeg kender Kvist, hun er min niece. Vh stine
StineW79 skriver: Har du mødt mig? Hvor?? Vh stine
Jeg købte noget graviditetstøj af dig som du mødte personligt op med..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128