fødselsdags ønsker.. what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anette&Sophia

Jeg sidder her og er igang med at skrive ønsker til sophia, til hendes 1 års fødselsdag. - og jeg er virkelig blank! 
Jeg sidder og kigger på toys r us' hjemmeside, men er helt rundt åén. - Jeg har en masse ideér i hovedet, men de forsvinder virkelig helt. 
har i nogen ideér? og/eller hvad fik jeres i 1års fødselsdags gave? :-)

Håber nogen kan hjælpe mig. :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg synes efterhånden de der legetøjs butikkers hjemmesider er uduelige, og så tager det en krig om at finde det man søger.

Men min søn har fødselsdag 1,5 uge efter jul, så sidste år fik han tonsvis af legetøj i julegave, så vi ønskede faktisk kun tøj i fødselsdagsgave. (Han blev 1 år)

Men i julegave fik han en af de der scootere, et Legekøkken, gryder pander og mad dertil, brio togbane, og i fødselsdags gave fik han en støvsuger.

Hvad med en dukke? Tøj til dukke og en dukkevogn? Hvis ikke hun går får hun glæde af den når hun gør.

Anmeld

3. oktober 2012

Anette&Sophia

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes efterhånden de der legetøjs butikkers hjemmesider er uduelige, og så tager det en krig om at finde det man søger.

Men min søn har fødselsdag 1,5 uge efter jul, så sidste år fik han tonsvis af legetøj i julegave, så vi ønskede faktisk kun tøj i fødselsdagsgave. (Han blev 1 år)

Men i julegave fik han en af de der scootere, et Legekøkken, gryder pander og mad dertil, brio togbane, og i fødselsdags gave fik han en støvsuger.

Hvad med en dukke? Tøj til dukke og en dukkevogn? Hvis ikke hun går får hun glæde af den når hun gør.

Hun fik sådan en hello kitty dukkevogn i dåbsgave, så vi har da en lille start :-) men det kunne da godt være at man skulle skrive en bette dukke på :-) hæhæ. 

Anmeld

4. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har ønsket:

nattøj

flyverdragt

regntøj

vinterstøvler

juniordyne

Fisher Price Baby’s first blocks
Kids wood kuglebane
Fisher Price Poppity Pop Dino
Play 2 Learn pop ud bondegårdsdyr.
Happy House indkøbskurv (vi har selv givet et køkken)

Bøger (Kai eller totte synes vi er meget gode)

Højdemåler

Anmeld

4. oktober 2012

TeamRocket

En rubens baby med sut og ekstra tøj. Øj de er søde. Det ligefør jeg ønsker mig en selv :-P ellers en gyngehest- boldbassin/telt, bondegård fra le van toy og schleich dyr, lego dublo prinsesse eller fine ting til at gøre værelset hyggeligt- plakater, lyskæder, billeder, pynt osv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.