Jeg er mor til et børnehavebarn...
HUn har nogle "venner" derovre som skiftevis holder hinanden udenfor... Jeg er virkelig ked af at de her 4 tøser render sammen... Har sagt det i børnehaven, om de ikke vil være venlige lige og have et ekstra øje på dem, da vi til en børnefødselsdag havde en uheldig situation hvor den ene pige (Lad os kalde hende A) spytter min datter i hovedet!!!!
Der hvor fødselsdagen blev holdt tog moderen ikke hånd om dette, og jeg var mildest talt chokket....
Der er det at jeg har en svag psyke, og har svært ved at få det sagt til A´s mor...
Nu er sagen den at jeg har fået at vide min datter nogle gange står i spidsen for at holde en af de andre tre udenfor, og andre gange er hun den der er udenfor... Det er de vidst på skift!
Idag under aftensmaden fortæller min datter så at de tre andre piger har sparket, slået og spyttet på hende!!!!!!!!!!
Jeg synes jeg har prøvet alt, talt med pædagogerne, prøvet at få hende til at lege med andre børn og endda gået så langt til og sige hun ikke måtte lege med de andre....
Jeg er frustreret og aner ikke mine levende råd!!!
Anyone....
Anmeld