Dsb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

PernilleogLouis

Jeg syns jeg kan hhuske at for ikke så længe siden blev det lavet sådan hos dsb at man skulle ha "en chance" når man havde fået en bøde. Det var noget med at havde man fx købt for lidt zoner så istedet for at få en bøde på 750 så fik man en der var meget mindre - man blev så skrevet ind i deres system så man kun kunne gøre dette en gang..

Kan ikke finde  noget om det på det på nettet men husker jeg rigtigt??

Hilsen mig som idag glemte at kippe på mit kort og fik en bøde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

FrkZier

kicha skriver:

Jeg syns jeg kan hhuske at for ikke så længe siden blev det lavet sådan hos dsb at man skulle ha "en chance" når man havde fået en bøde. Det var noget med at havde man fx købt for lidt zoner så istedet for at få en bøde på 750 så fik man en der var meget mindre - man blev så skrevet ind i deres system så man kun kunne gøre dette en gang..

hm.. det synes jeg altså ikke at have hørt noget om?

Anmeld

4. oktober 2012

PernilleogLouis

FrkZier skriver:

hm.. det synes jeg altså ikke at have hørt noget om?

Husker bare jeg snakkede med en kollega om det på et tidspunkt men hun er på ferie nu så kan ikke spørge hende - måske var det også bare noget de havde om og vende

Anmeld

4. oktober 2012

merichs

kicha skriver:

Hvis man kører uden billet (og bliver opdaget ) vil man af togpersonalet få et girokort med billettens egentlige pris + gebyr på 100,-. Derved bliver man noteret i systemet og 2. gang man bliver mødt uden billet og registreret i systemet, vil der bliver eftersendt en kontrolafgift op til de 750,-. Sådan er det i DSB fjern- og regionaltog. Om det er det samme i S-tog tør jeg ikke sige...

Vh Marlene (togfører ved DSB) 

Anmeld

4. oktober 2012

PernilleogLouis

merichs skriver:

Hvis man kører uden billet (og bliver opdaget ) vil man af togpersonalet få et girokort med billettens egentlige pris + gebyr på 100,-. Derved bliver man noteret i systemet og 2. gang man bliver mødt uden billet og registreret i systemet, vil der bliver eftersendt en kontrolafgift op til de 750,-. Sådan er det i DSB fjern- og regionaltog. Om det er det samme i S-tog tør jeg ikke sige...

Vh Marlene (togfører ved DSB) 

Så var jeg ikke helt gal på den hmm må jo så krydse finger for det også gælder i s-toget men mon så ikke de havde sagt det?? De forslog jeg kunne prøve at skrive til dsb og tog billed af mit klippekort så det er jo forsøget værd

Anmeld

4. oktober 2012

Kamulla

fik altså en bøde i S-toget.. manglede 1 zone da jeg ikke anede at busstopstedet på den anden side af gaden da jeg skulle hjem, havde en ekstra zone... og der var no mercy.. det var at betale ved kasse 1  og det var i dec 

Anmeld

4. oktober 2012

PernilleogLouis

Kamulla skriver:

fik altså en bøde i S-toget.. manglede 1 zone da jeg ikke anede at busstopstedet på den anden side af gaden da jeg skulle hjem, havde en ekstra zone... og der var no mercy.. det var at betale ved kasse 1  og det var i dec 

Det er bare sure penge men tror nu heller ikke der er meget at gøre ved mit

Anmeld

4. oktober 2012

merichs

kicha skriver:

Så var jeg ikke helt gal på den hmm må jo så krydse finger for det også gælder i s-toget men mon så ikke de havde sagt det?? De forslog jeg kunne prøve at skrive til dsb og tog billed af mit klippekort så det er jo forsøget værd

Det kan desværre godt tyde på at S-tog ikke kører med samme regler  Skide ærgeligt når man nu har købt et klippekort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.